MarComm

Samsung le dă șansa tinerilor pasionați de skateboarding si breakdance să fie văzuți prin campania „Open Always Wins”

Reading Time: 3 minute

Samsung România marchează un moment important prin lansarea campaniei locale „Open Always Wins”, în parteneriat cu Jocurile Olimpice și Paralimpice. Această campanie subliniază necesitatea de a acorda mai multă atenție și recunoaștere sporturilor de skateboard și breakdance, care nu sunt atât de cunoscute în România.

Samsung, în calitate de sponsor oficial al Jocurilor Olimpice de la Paris din 2024 se angajează să ofere un suport real și să promoveze aceste sporturi emergente, oferind tinerilor pasionați o platformă pentru a-și evidenția abilitățile.

Viziunea „Open Always Wins” este esența acestei campanii. Samsung promovează ideea că deschiderea aduce noi perspective și posibilități infinite. Această viziune este ilustrată prin poveștile ambasadorilor locali: Aura Vidraru și Emanuel Neagu, ambii dansatori și coregrafi, precum și Mihnea Groșeanu și Rhiana Grigore, ambii skateboarderi.

Prin parteneriatul cu Jocurile Olimpice și Paralimpice și colaborarea cu federațiile globale de skateboarding, breakdancing și surfing, Samsung își demonstrează angajamentul față de sport și valorile sale fundamentale de deschidere către diversitate și incluziune. Aceste parteneriate subliniază rolul esențial pe care aceste sporturi îl joacă în dezvoltarea tinerilor și a societății în ansamblu.

Campania locală a Samsung este concepută pentru a aduce în lumina unei audiențe largi aceste sporturi și comunitățile create în jurul lor. Samsung își asumă rolul de a-i face văzuți pe tinerii pasionați de skateboard și breakdance, chiar dacă aceste sporturi nu beneficiază în prezent de suficientă vizibilitate. Ele joacă un rol esențial în dezvoltarea tinerilor și a societății în ansamblu, oferindu-le șansa să-și exprime creativitatea, să-și dezvolte abilitățile fizice și să facă parte din comunitățile practicanților acestor sporturi.

Prin această campanie, Samsung își propune să inspire tinerii să-și urmeze pasiunile și să-și cultive talentele, evidențiind potențialul extraordinar al acestora.

Campania implică o serie de pași simpli. În primul rând, oamenii pasionați de skateboarding și breakdance sunt invitați să își filmeze cele mai tari mișcări într-un clip care să aibă între 15 secunde și un 1 minut și să îl încarce pe site-ul campaniei (https://www.samsung.com/ro/campanie-olimpiada/). Apoi, aceștia sunt încurajați să împărtășească videoclipul pe toate platformele lor și să invite prietenii să dea și ei share pentru a aduna voturi. La finalul campaniei, videoclipurile cu cele mai multe voturi intră în finală și pot fi alese câștigătoare pentru una dintre cele 4 experiențe duble la Jocurile Olimpice de la Paris 2024.

În plus, începând cu jumătatea lunii iunie, Samsung va sprijini comunitatea de skateri, facilitând practicarea acestui sport în unul dintre cele mai cunoscute skatepark-uri din București, din Parcul Herăstrău. Samsung îi invită pe cei care practică aceste sporturi la o activare offline, în cadrul căruia un artist cunoscut va surprinde cele mai tari trick-uri.

Campania și mesajul de brand din spatele campaniei este susținută și de membri ai Team Galaxy, echipa de ambasadori de brand Samsung, practicanți și totodată susținători ai acestor sporturi: Deliric, INNA, Drăcea și Graure.

Samsung susține cu tărie ideea că tehnologia are puterea de a transforma o pasiune sau un hobby într-un job, o profesie sau o carieră. În contextul în care în România tinerii care practică skateboarding și breakdance nu au parte de vizibilitate, Samsung își asumă misiunea de a-i aduce în prim-plan și de a le oferi o platformă, un spațiu atât fizic, cât și digital, în care să arate ceea ce știu să facă și să influențeze pozitiv comunitățile lor”, declară Simona Panait, Head of Marketing Samsung Electronics România & Bulgaria.

Romanita Oprea

Recent Posts

tbi bank reinvestește întregul profit obținut în 2023, de 42,5 milioane euro

tbi bank, una dintre cele mai importante bănci de tip challenger din Europa de Sud-Est, anunță că și-a capitalizat întregul…

15 minute ago

Pedigree și Electric Castle oferă cazare gratuită pentru căței la hoteluri specializate în perioada festivalului

Pedigree oferă 100 de locuri la hoteluri de căței din București, Cluj și Timișoara pentru prietenii blănoși ai participanților la…

33 de minute ago

Peste 62.000 de oameni din țară și din străinătate au venit în prima zi la festivalul Neversea

Neversea, cel mai mare festival de pe o plajă din Europa, a început, și peste 62 000 de fani s-au…

33 de minute ago

JOYCUT –  trio-ul italian care a colaborat cu Robert Smith, Brian Eno sau The Chemical Brothers cântă în premieră la Electric Castle

JOYCUT este un avanpost muzical creativ născut în Bologna. Proiectul este denumit după piesele „Joey”, de pe albumul „Time of…

48 de minute ago

Sphera Franchise Group deschide primul KFC din Sinaia

Sphera Franchise Group, cel mai mare grup din industria de food service din România, extinde rețeaua KFC prin deschiderea primei…

4 ore ago

Canicula schimbă mentalitatea românilor: Cererea pentru panouri solare s-a triplat

Românii instalează de trei ori mai multe panouri solare și pompe de căldură în 2024 față de anul trecut, pentru…

4 ore ago