SAMEDAY a preluat grupul Pactic din Ungaria
Reading Time: 2 minuteSAMEDAY a achiziționat grupul Pactic din Ungaria și își continuă expansiunea regională. În 2023, grupul Pactic a livrat în total aproximativ 3,5 milioane de colete.
Fondat în 2010, grupul Pactic este o platformă multi-brand care oferă servicii pentru e-taileri și IMM-uri active în comerțul online. Prin intermediul resellerilor de servicii de curierat, Allpacka și Furgefutar, care fac parte integrantă din grup, utilizatorii individuali pot compara și accesa servicii de livrare naționale și internaționale cu doar câteva clicuri. În plus, Pactic facilitează externalizarea completă a proceselor logistice și de livrare.
Afaceri de 15 milioane de euro
Cu sediul central în Budapesta, grupul Pactic are aproximativ 40 de angajați și a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 15 milioane de euro în 2023.
„Credem în servicii de livrare fără frontiere, care oferă clienților aceeași experiență de înaltă calitate, fie că se află în România, Ungaria sau Bulgaria. Achiziția grupului Pactic este un alt pas în planul SAMEDAY de a-și îmbunătăți prezența în regiune. Rămânem angajați să atingem 8.500 de puncte de livrare în cele trei țări în care operăm până la sfârșitul anului, prin noi unități easybox, precum și prin introducerea soluțiilor shop-in-shop”, spune Lucian Baltaru, CEO al grupului SAMEDAY.
Investiții de 60 de milioane de euro
În aprilie, SAMEDAY a anunțat intenția de a achiziționa compania maghiară de curierat Sprinter. După aprobarea de către autoritățile relevante, tranzacția a fost finalizată în iunie.
SAMEDAY a livrat aproape 100 de milioane de colete la nivel regional în 2023 și este prima companie de curierat românească care și-a extins operațiunile dincolo de granițele naționale. SAMEDAY Ungaria a fost lansată în 2020, urmată de filiala bulgară în 2022. De atunci, numărul magazinelor online care optează pentru servicii de transport transfrontalier s-a dublat, înregistrând o creștere de 106% în 2023.
Investiția totală planificată de grupul SAMEDAY pentru 2024 este de peste 60 de milioane de euro, jumătate din această sumă fiind direcționată către creșterea capacității de livrare prin extinderea rețelei out of home.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz