Sameday, unul dintre liderii pieței de curierat din România, investește peste 1 milion de euro și lansează SAMEDAY App, aplicația mobilă menită să îmbunătățească experiența pe care clienții o au cu magazinele online. Aceasta oferă utilizatorilor mai multă predictibilitate, flexibilitate și transparență asupra procesului de livrare. Funcționalitățile incluse în aplicația SAMEDAY răspund cerințelor și nevoilor specifice ale consumatorilor în ceea ce privește serviciile de curierat, fiind construite pe baza feedback-ului oferit de aceștia în cadrul unui studiu de piață realizat de companie în luna mai a acestui an.
Conform studiului Sameday, livrarea coletelor în siguranță, rapiditatea și comunicarea clară cu privire la timpul de livrare preconizat se numără printre cele mai mari așteptări ale clienților în interacțiunea lor cu orice companie de curierat. Cercetarea comandată de Sameday a arătat că 78% dintre respondenți își doresc o aplicație mobilă care să ofere mai mult control și flexibilitate în procesul de livrare.
Funcționalitățile cele mai dorite de utilizatori sunt urmărirea în timp real a procesului de livrare, posibilitatea amânării livrării, respectiv prelungirea termenului de păstrare a coletului în easybox.
Sameday a integrat în noua aplicație funcționalități de top, care îmbunătățesc semnificativ întreg procesul de cumpărare online și oferă clienților posibilități multiple de gestionare a livrării:
„SAMEDAY App este primul produs lansat de Sameday care se adresează exclusiv consumatorului final și devine un important diferențiator în piața de curierat. Noul produs este menit să îmbunătățească experiența clienților, să crească încrederea în ecosistemul creat de magazinele online și industria de curierat, contribuind astfel la dezvoltarea e-commerce-ului în România.
Tehnologia este foarte importantă pentru noi, iar atunci când dezvoltăm soluții digitale pornim de la așteptările clienților care își doresc să dețină mai mult control asupra procesului de livrare. De aceea, cele mai apreciate funcții ale unei aplicații mobile sunt cele care oferă confort, transparență și flexibilitate”, a declarat Lucian Baltaru, CEO Sameday Group.
De asemenea, SAMEDAY App include și alte caracteristici utile clienților, precum: salvarea adreselor de livrare și easybox-urile preferate; adăugarea cardurilor bancare în aplicație pentru o plată cât mai rapidă; posibilitatea verificării statusului tuturor comenzilor Sameday în același loc; acces la istoricul comenzilor; cod PIN/QR mereu la îndemână pentru validarea livrării; notificare cu privire la intervalul de timp în care va fi realizată livrarea; anularea comenzii înainte de livrare; înregistrarea în aplicație direct cu contul eMAG, Google Play sau Apple Store.
Aplicația mobilă SAMEDAY App poate fi descărcată gratuit din Apple Store sau Google Play.
Peste 20.000 de magazine online au livrat prin intermediul Sameday în primele 8 luni ale acestui an. În prezent, peste 50% dintre comenzile Sameday au destinația easybox, modalitate de livrare care a devenit un standard în România pentru magazinele online, dar și pentru consumatori. Pe teritoriul României, există peste 3.800 de easybox-uri amplasate în 333 de localități din mediul urban și rural, iar Sameday are în plan în continuare expansiunea rețelei de lockere. În 2023, media zilnică a trimiterilor către lockere este de aproximativ 150.000, iar timpul mediu de ridicare a comenzilor din easybox este de 6 ore.
În 2023, cele mai multe comenzi prin easybox au venit din București, unde au fost livrate aproximativ 6 milioane de colete, cele mai multe fiind înregistrate în sectorul 6. Capitala este urmată de Cluj-Napoca, cu peste 1 milion de colete, apoi orașele Iași, Bacău și Timișoara.
Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…
NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…
Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…
Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…
Sibiu redevine Capitala Crăciunului vineri, 15 noiembrie, de la ora 18:30, când luminile festive vor străluci în bradul de Crăciun…