Salvatorul vacantelor
Reading Time: 2 minutePentru ca a venit un moment in viata sa cand a simtit ca trebuie sa dea mai departe ceea ce a invatat, dar mai ales pentru ca a intalnit multi oameni care se multumesc sa se cazeze in hoteluri proaste, sa mearga cu avioane scumpe si sa-si cumpere vacantele fara sa se gandeasca prea mult pe ce dau banii, Octav Tanase a lansat in vara acestui an Saveyourholiday.com.
Concret, este vorba de un serviciu online pentru cei care isi cauta o vacanta, dar nu au timp sa caute printre mile de oferte ale agentiilor de turism.
Site-ul ofera solutii personalizate si incearca sa propuna destinatii inedite, locuri care nu sunt pe “harta” agentiilor de turism, insa care sunt la fel de interesante. Serviciul contine sectiuni specializate, unde initiatorii proiectului expun experientele traite peste tot in lume.
“Dupa umblaturi indelungi, intamplate pe banii nostri, nu pe banii agentiilor de turism, precum se poarta intens in ultima vreme, si din experientele de ani buni in care am ajuns prin tot soiul de locuri, care mai de care mai frumoase, incercam sa aratam oamenilor ca pot avea mai multa vacanta pe bani mai putini”, explica Octav Tanase, initiatorul proiectului, Saveyourholiday.com
“Vrem sa fim de ajutor, asa ca oferim primul serviciu de cautat vacante potrivite pe bugetul omului, dar mai ales verificate. Adica nu recomandam vreun hotel sau vreo destinatie fara sa verificam daca sunt in regula si, mai ales, daca se potrivesc cu ce vrea omul care pleaca in vacanta cu pricina. Si, mai ales, nu vom spune niciodata ca un loc e ok, daca nu e. Pentru ca nu facem turism. Nu vindem hoteluri, nu vindem vacante. Ci vindem timp celor care n-au chef, n-au vreme sau pur si simplu nu stiu cum sa gaseasca locurile care sa le ofere vacanta pe care o merita, dupa cate o jumatate de an de munca”, precizeaza Octav Tanase.
Productia site-ului si promovarea de pana acum se situeaza undeva in jurul a 5.000 euro. Site-ul a fost dezvoltat in house, in cadrul DrComm, agentia de publicitate axata pe comunicarea medicala, unde Octav Tanase lucreaza. Investitia a mai presupus si o campanie de AdWords, precum si una de Facebook, la care s-a renuntat deoarece nu atragea oamenii pe care initiatorii proiectului ii cauta.
Cea mai mare investitie a fost cea in calatorii: peste 600.000 km, cu avionul, cu masina, cu calul, cu tramvaiul, cu trenul, cu scuterul, cu ATV-ul, cu bicicleta, cu caruta, sau chiar si cu roaba. Inainte de a lansa saveyourholiday.com, Octav Tanase s-a cazat in mai bine de 350 de hoteluri si a vazut peste 1300 de locuri.
Cui se adreseaza Saveyourholiday.com?
Celor care nu vor sa-si bata capul sau sa piarda timpul cautand oferte de vacanta. Si, desigur, tuturor celor care sunt dispusi sa investeasca pentru asta 2-3% din bugetul lor de vacanta.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz