Companii

Saint-Gobain investește 45 mil. euro la Turda într-o linie de producție a plăcilor de gips-carton

Reading Time: < 1 minut

Saint-Gobain anunță construirea celei de-a doua linii de producție a plăcilor de gips-carton la Turda, în care a investit aproximativ 45 de milioane de euro. Noua linie va fi operațională în aprilie 2023.

Investiția vizează creșterea considerabilă a capacității de producție a plăcilor din gips-carton pentru a satisface nevoile în creștere ale pieței din România și din țările Europei Centrale și de Est, dar și pentru consolidarea poziției de lider a Grupului Saint-Gobain pe piețele de construcții ușoare.

Saint-Gobain are aproximativ 1.800 de angajați în România și oferă o gamă largă de soluții și sisteme, cu 22 de linii de producție pentru plăci de gips-carton, ipsosuri, vată minerală de sticlă și bazaltică, mortare, sticlă pentru construcții, vitraje auto și abrazivi în 12 situri industriale.

„Pentru Saint-Gobain, a produce local înseamnă a produce sustenabil, iar noua investiție, cât și investițiile anterioare realizate în România, contribuie la scăderea semnificativă a amprentei de carbon, prin intermediul soluțiilor oferite ce ajută la îmbunătățirea eficienței energetice a clădirilor, cât și prin reducerea transportului din alte țări, ceea ce susține obiectivul nostru de a atinge nivelul de zero emisii nete de carbon până în 2050.”

Ovidiu Păscuţiu, CEO, Grupul Saint-Gobain în România

Saint-Gobain proiectează, produce şi distribuie materiale şi soluţii pentru piețele de construcții, mobilitate, medicină și alte aplicații industriale.

În România, compania furnizează produse și soluții din gamele Abrasives, Building Glass, Pietta Glass Working, Sekurit, ISOVER, PAM, Rigips și Weber, cumulând aproximativ 1.800 de angajați în 12 situri industriale situate în Brănești, Călărași, Ploiești, Satu-Mare, Turda, Suceava și Vălenii de Munte.

Gabriel Barliga

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

37 de minute ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

o oră ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

3 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

5 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

6 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

8 ore ago