Antreprenori

Saint-Gobain a finalizat achiziția Duraziv, producătorul de materiale de construcții fondat de Daniel Guzu

Reading Time: 2 minute

Gigantul mondial Saint-Gobain a cumpărat pachetul integral de acțiuni al Duraziv, , cel mai mare producător independent de materiale de construcții din România.

Echipa Deloitte Corporate Finance a asistat fondatorii Duraziv, Daniel Guzu și Irina Guzu, în această tranzacție, finalizată la 30 septembrie 2021, după obținerea aprobărilor din partea autorităților competente.

„În ultimii ani am avut câteva tentative de vânzare a companiei care au eșuat. Abia după colaborarea cu doamna Iulia Bratu și echipa Deloitte România, cărora le multumesc și pe care îi felicit, am înțeles cum se abordează profesionist o tranzacție și cât de departe eram de ce ne propuneam fără suportul lor. Sunt mulțumit că fabrica pe care am creat-o ajunge sub managementul unui lider mondial, care poate să facă din ea un jucător important pe piața europeană, oamenii cu care am lucrat având posibilitatea unor culmi pe plan profesional.”

Daniel Guzu, fondator al Grupului Duraziv

Duraziv este unul din principalii furnizori de soluții de finisaj din România, cu un portofoliu integrat de adezivi și mortare, vopsele decorative și profile metalice. Fondat în 2003, Duraziv a devenit un jucător consacrat în domeniul materialelor de construcții, ajungând în top cinci producători din România, în strânsă competiție cu companii multinaționale. De asemenea, este prima companie locală care a dezvoltat vopsele ecologice, odată cu lansarea gamei sale inovatoare „Duraziv Fără Miros”.

Saint-Gobain este o companie multinațională franceză cu venituri de 38 de miliarde de euro în 2020, cu o vastă experiență și capacitate de inovare.

Tranzacția a fost coordonată de către Iulia Bratu, Director Corporate Finance, Deloitte România, iar echipa de proiect a fost formată din Marina Nicola, Deputy Director, Cristina Ifrim, Senior Associate, Răzvan Cebuc, Associate, și Sabina Preda, Associate.

„Suntem onorați să fi fost încredințați de către vânzători cu această tranzacție de referință, care marchează cea de-a doua vânzare a unui campion de piață dezvoltat de clienții noștri, către un lider mondial în domeniul materialelor de construcții. Această realizare a fost susținută de un proces complex gestionat de o echipă experimentată și dedicată.”

Iulia Bratu, Director Corporate Finance, Deloitte România
Gabriel Barliga

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

2 ore ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

10 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

16 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

16 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

17 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

17 ore ago