Saatchi & Saatchi + The Geeks lansează Data Intelligence Center pentru clienții săi
Reading Time: 2 minuteAgenția de publicitate Saatchi & Saatchi + The Geeks, alături de echipa Data Intelligence din Publicis Groupe România, lansează Data Intelligence Center, o platformă data-driven destinată clienților săi. Aceasta are rolul de a-i ajuta să înțeleagă mai bine comportamentul consumatorului, activitatea competiției sau performanța propriilor campanii de marketing. În același timp, agenția oferă clienților consultanță strategică pe baza soluțiilor de date, aceștia având posibilitatea de a-și adapta rapid strategia de marketing și de a-și maximiza câștigurile.
„Data Intelligence Center este rezultatul muncii noastre din ultimul an și sunt foarte mândru de el. Mergem mai departe față de clasicele servicii de industrie și ne ajutăm clienții să ia decizii mai informate ca niciodată, dar și mai rapid ca niciodată, pe baza unor date actualizate frecvent și disponibile în timp real. Folosim expertiza proprie și a grupului pentru a face raportări și analize, iar, în final, recomandări punctuale care să aducă valoare business-ului clienților nostri”, a declarat Vlad Petre, Managing Director, Saatchi & Saatchi + The Geeks.
Soluțiile sunt puse la dispoziție de Saatchi & Saatchi + The Geeks clienților săi prin Data Intelligence Center, o platformă securizată și accesibilă de pe orice dispozitiv, pe bază de cont. Clienții pot verifica oricând soluțiile de date, dar și o serie de raportări recurente, ușor de urmărit și interpretat. Pentru recomandări sau asistență în interpretarea informațiilor, Saatchi & Saatchi + The Geeks are o echipă dedicată, cu expertiză în zona de date.
„Astăzi se vorbește tot mai mult despre data, însă am observat că, de cele mai multe ori, acest demers se oprește după colectarea informațiilor. Filosofia noastră se bazează pe parcurgerea a trei etape ale demersului de Data: colectarea datelor, filtrarea/ rafinarea celor mai valoroase informații și, cel mai important, interpretarea lor într-o analiză concludentă care să-i ajute pe oamenii de marketing să ia decizii de business valide începând de a doua zi”, a adăugat Miruna Antonescu, Head of Planning, Saatchi & Saatchi + The Geeks.
Data Intelligence Center este pus la dispoziția tuturor clienților Saatchi & Saatchi + The Geeks, conținutul său fiind personalizat și dezvoltat în funcție de nevoile fiecărui client. Printre altele, soluțiile din Data Intelligence Center radiografiază performanța brandurilor și a campaniilor de marketing, evoluția comportamentului consumatorului, mai ales în contextul pandemic, dar și comportamentul său în situații specifice – anumite perioade de reduceri, relația cu tehnologia, obiceiurile din timpul liber sau concedii, etc. Clienții își aleg zonele de interes, iar Saatchi & Saatchi + The Geeks le personalizează contul, astfel încât să aibă acces la informațiile relevante pentru ei.
Serviciile sunt parte din demersul de dezvoltare Data Intelligence Solutions al Publicis Groupe, coordonat de Data Intelligence Team, o echipă de peste 20 de profesioniști din agențiile membre ale grupului de comunicare. Ei sunt parte dintr-o echipă globală care acoperă următoarele arii: Data Sciences, Advanced Analytics, Consumer Strategy, Data Strategy, Consumer Research și Data Tools Development.
Photo deschidere 107016485 / Business Computer © Stnazkul | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz