Trei premii pentru Saatchi & Saatchi + The Geeks la IAB MIXX Awards 2022
Reading Time: 3 minuteDouă campanii semnate de Saatchi & Saatchi + The Geeks au fost premiate în cadrul Galei IAB MIXX Awards 2022. Astfel, campania Bookvertising realizată pentru Nemira Publishing House a obținut premii în două categorii ale competiției, respectiv Most Effective Campaign și Brand Advertising Campaign, în timp ce campania Yuki Saaki dezvoltată pentru IQads a obținut premiul din categoria Social Media Campaign, fiind totodată nominalizată la marele premiu, Bext MIXX Awards.
„După cele șase premii de la Internetics, ne bucură confirmarea venită și de la juriul IAB MIXX Awards. Cele trei premii obținute de campaniile noastre, Bookvertising și Yuki Saaki, ne confirmă că suntem pe drumul cel bun în obiectivul nostru de a deveni cea mai tare agenție de creație din România”, a declarat Bogdan Costin, Creative Director, Saatchi & Saatchi + The Geeks.
Campania Bookvertising, dezvoltată pentru editura Nemira, are drept obiectiv încurajareaa cititului și promovarea autorilor români, invitând brandurile să plaseze în propriile reclame cărți scrise de aceștia. De la lansarea proiectului, alte opt edituri s-au alăturat inițiativei Nemira. În plus, a fost difuzat în premieră, în România, primul mesaj de interes public ce încurajează lectura. Platforma Bookvertising rămâne deschisă în continuare tuturor editurilor și brandurilor care doresc să se alăture acestui demers.
Având la bază crezul IQads că viitorul va aparține creativității umane, iar tehnologia este un aliat al acesteia, campania Yuki Saaki dezvoltată de echipa Saatchi & Saatchi + The Geeks a adus în prim plan un scenariu imposibil de ignorat: apariția unei așa-zise companii care promitea să ofere soluții creative pe bază de A.I. în domenii precum publicitate, film, muzică și arte vizuale.
Astfel, printr-o idee îndrăzneață, proiectul a provocat profesioniștii din industria creativă românească la conversație în spațiul public și a stârnit reacții, atrăgând atenția asupra valorii inestimabilă a creativității.
IAB MIXX Awards este singura competiție internațională dedicată 100% proiectelor din zona de digital, organizată în România de către asociația industriei. IAB MIXX Awards oferă expunere internațională și în alte țări în care IAB este prezent. Acestea recunosc excelența în marketingul digital în campaniile cross media, fiecare aspect al acestor campanii fiind important: strategia, creativitatea, execuția, media, rezultatele și ROI.
Campania Nemira – Bookvertising
Echipa Saatchi & Saatchi + The Geeks:
Vlad Petre – Managing Director
Bogdan Costin – Creative Director
Cristiana Petre – Senior Copywriter
Robert Soparlache – Senior Art Director
Miruna Antonescu – Head of Strategy
Paul Foltache – Senior Web Developer
Georgiana Feriu – Account Manager
Simona Zglimbea – Account Director
Echipa Nemira:
Andreea Lupescu – PR Manager
Eli Bădică – Coordonator n’autor
Ana Androne – Director Comercial
Andreea Mitran – Digital Brand Manager
Campania IQads – Yuki Saaki
Echipa Saatchi & Saatchi + The Geeks:
Vlad Petre – Managing Director
Bogdan Costin – Creative Director
Robert Șopârlache – Head Of Art
Cristiana Petre – Senior Copywriter
Mirabela Manea– Account Director
Paul Foltache – Senior Web Developer
Liviu Baciu – Account Manager
Echipa IQads:
Alexandra Bădicioiu Matei
Andrei Barbu
Ioana Cirstea
Marius Cristea
Echipa Studioset:
Iustin Surpanelu – Regizor
Alina David – Producător
Simona Macarie – Post Producție
Lista completă a câștigătorilor este următoarea:
Direct Response/Lead Generation:
Campania: Dacia Jogger – The Jogger Show
Agentie: Republika
Video Advertising Campaign:
Campania: Pe Limba Românilor
Client: Kaufland
Agentie: v8 – Interactive
Search Advertising Campaign:
Campania: Search Strategy for Samsung Smart TV’s
Client: Samsung România
Agentie: Publicis Media
Integrated Advertising Campaign:
Campania: Kozel – GOATiful Czech beer
Client: Ursus Breweries
Agentie: Cheil Centrade
Virtual and Augumented Reality Campaign:
Campania: Grand Job Experience
Client: Kaufland
Agentie: v8 – Interactive
Effective Use of Data Campaign:
Campania: Winning the Zero Moment of Truth
Client: YOXO
Agentie: Data Revolt
Influencer Social Responsability:
Campania: The Institute
Client: Autism Voice
Agentie: Pastel
Product Innovation Campaign:
Campania: Grand Job Experience
Client: Kaufland
Agentie: v8 – Interactive
Non-profit/Corporate Social Responsability Campaign:
Campania: The Bear Right
Client: Agent Green
Agentie: The New
Influencer Margeting Campaign:
Campania: Grand Job Experience
Client: Kaufland
Agentie: v8 – Interactive
Branded Content Campaign:
Campania: The Bear Right
Client: Agent Green
Agentie: The New
Most Effective Campaign:
Campania: Bookvertising
Client: Nemira Publishing House
Agentie: Saatchi & Saatchi + The Geeks
Social Media Campaign:
Campania: Yuki Saaki
Client: IQads
Agentie: Saatchi & Saatchi + The Geeks
Brand Advertising Campaign:
Campania: Bookvertising
Client: Nemira Publishing House
Agentie: Saatchi & Saatchi + The Geeks
Premiul special al Președintelui Juriului – Sandra Bold
Campanie: MegaMania Video Series
Client: Mega Image
Agentie: United Media Services
Grand MIXX Award
Campania: Grand Job Experience
Client: Kaufland
Agentie: v8 – Interactive
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz