MarComm

Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează campania aniversară Dăruiește Viață – De 10 ani Dăruitori. De Schimbare.

Reading Time: 3 minute

Agenția de comunicare integrată full service, Saatchi & Saatchi + The Geeks semnează cea mai nouă campanie Dăruiește Viață, “Dăruitorii”, prin care sunt sărbătoriți primii 10 ani de activitate ai ONG-ului, precum și toți cei care s-au implicat de-a lungul timpului în proiectele asociației.

Campania expune 10 povești reale, despre 10 proiecte care au schimbat sistemul medical din România, comunicate publicului printr-un mix care include TVC, OOH, spoturi radio și content digital.

,,Dăruiește Viață e un proiect care strânge atâta energie în jurul său, așa că ne-am implicat fără să stăm pe gânduri, ca să aducem și noi energia noastră creativă. Împreună cu prietenul nostru, Alexandru Pomană, am colaborat excelent cu echipa Dăruiește Viață, am cunoscut acești oameni extraordinari care schimbă pe bune, în bine, România” – Bogdan Costin, Creative Director, Saatchi & Saatchi + The Geeks.

Campania celebrează cei peste 500.000 de dăruitori și cele 7.700 de companii care, prin donațiile lor, au contribuit la schimbările reale, concrete, pe care Dăruiește Viață le-a făcut în sistemul medical, în ultimii 10 ani.

,,Suntem obișnuiți să vedem în lumea noastră, a ONG-urilor, campanii care să șocheze, care să te facă, de multe ori, să întorci capul sau să donezi din milă și vinovăție. Cred, însă, că nu ar trebui să fie așa. Implicarea este un gest de igienă personală – așa cum este mișcarea fizică, de exemplu. Iar cei care se implică trebuie să fie mândri de ceea ce reușesc.

Noi suntem tare mândri de cei 500.000 de Dăruitori alături de care am adus schimbări reale în sistemul medical din România, în ultimii 10 ani. Ce au reușit cel mai bine cei de la Saatchi & Saatchi + The Geeks a fost să surprindă în această campanie esența Dăruitorilor și a ceea ce înseamnă pentru noi și apoi să o facă vizibilă într-un mod plin de optimism și încredere.

Ne-au înțeles și i-au înțeles pe ei, și ne-au ajutat să le mulțumim într-un mod autentic, caracteristic Dăruiește Viață” – Carmen Uscatu, fondatoare Dăruiește Viață.

,,La 10 ani de Dăruiește Viață am ales să-i sărbătorim pe Dăruitori – pe cei care au făcut posibile toate proiectele noastre. Ideea de la care a plecat campania, de a capta bătăile inimii celor care dau puțin din energia lor pentru ca alte inimi să bată, s-a potrivit perfect cu ceea ce înseamnă Dăruiește Viață. Și ne-a dat și o ocazie în plus să ne reconectăm cu cei care ne-au fost alături de-a lungul timpului” – Oana Gheorghiu, fondatoare Dăruiește Viață.

Conceptul creativ pune în centru termenul de Dăruitor, ca un reframing al celui de donator, pentru a arăta că fiecare dintre cei peste 500.000 de oameni care au ales să doneze, au participat în mod real la schimbare cu mai mult decât o sumă de bani.

Au contribuit cu o parte din sufletul și empatia lor. Ideea campaniei este pe cât de simplă, pe atât de puternică – nevoia celor care trec prin momente grele, implicarea emoțională a donatorilor, precum și susținerea constantă a echipei Dăruiește Viață au fost expuse printr-un simbol profund – bătaia de inimă – acest life-beat omniprezent, de la care au pornit toate proiectele Dăruiește Viață.

,,Campania aniversară de 10 ani de Dăruiește Viață a fost genul de proiect care a venit cu o încărcătură emoțională foarte mare. Încă de la început am simțit că energia asta are de-a face cu toți oamenii strânși în jurul lor. Acești oameni, prin prisma lucrurilor pe care le-au făcut posibile, sunt mai mult decât simpli donatori, sunt dăruitori. Iar de aici, întreaga campanie s-a transformat firesc într-o sărbătoare a Dăruitorilor, cei peste 500.000 care fac posibilă schimbarea” – Andreea Gherda, Copywriter, Saatchi & Saatchi + The Geeks.

Încă de la înființare, Dăruiește Viață s-a bucurat de susținerea unor persoane publice care s-au implicat necondiționat. Printre acestea se numără Tudor Chirilă, Alex Dima și Paula Herlo, protagoniști în TVC-ul aniversar, pe care asociația și-a dorit să îi aibă alături în această campanie, în semn de mulțumire.

În plus, în cei zece ani de activitate ai Dăruiește Viață, o mulțime de oameni s-au implicat și au susținut fiecare inițiativă, nu doar financiar, ci și-au dăruit timpul, talentul și au oferit recomandări. Nume sonore precum Virgil Ianțu, Oana Pellea, Marius Manole, Mona Nicolici, Paula Seling și Mihai Morar sunt doar câțiva dintre aceștia.

Ei s-au implicat și de această dată, devenind vocile celor 10 povești spuse de Dăruiește Viață în campania aniversară, alături de Oana Gheorghiu și Carmen Uscatu, fondatoarele asociației.

Echipa Dăruiește Viață:

Fondatori Dăruiește Viață:

Carmen Uscatu

Oana Gheorghiu

Echipa de comunicare:

Gabriela Vătafu

Mihaela Pintilie

Dionisia Sandu

Echipa Saatchi & Saatchi & The Geeks:

Bogdan Costin – Creative Director

Bogdan Popescu – Art Director

Ștefan Nenciu – Junior Art Director

Andreea Gherda – Copywriter

Irina Ivăneț – Copywriter

Ștefania Stancu – Account Executive

Emanuela Tudorache – Account Manager

Featuring:

Alexandru Pomană

Narcisa Luft

Romanita Oprea

Recent Posts

Axel Johnson achiziționează La Fântâna, de la Oresa

Axel Johnson a achiziționat compania La Fântâna, unul din principalii furnizori pe piața soluțiilor de apă din Europa Centrală și…

14 minute ago

Centura Verde București-Ilfov: primele plantări făcute în Bragadiru, Cernica și Brănești

Platforma Civică Împreună pentru Centura Verde a marcat recent două borne importante: s-au făcut primele plantări din viitoarea centură verde…

16 minute ago

Andrei Dudoiu, noul CEO al SeedBlink

SeedBlink, platforma all-in-one de equity management și investiții, intră într-o nouă etapă a dezvoltării cu Andrei Dudoiu, până acum președinte…

15 ore ago

În ultimii 15 ani, veniturile companiilor din România au crescut de 6,5 ori, ajungând la peste 2.600 mld. lei

Veniturile totale ale firmelor din România au crescut de 6,5 ori în ultimii 15 ani, de la 400 miliarde de…

19 ore ago

Performanțe financiare solide și creștere a profitului pentru Life is Hard

LIFE IS HARD, prima companie românească de software listată la BVB, piața AeRo (simbol LIH), prezintă rezultatele financiare și operaționale…

19 ore ago

Inițiativă comună Schneider Electric și Saint-Gobain pentru automatizare în producția de sticlă

Schneider Electric și Saint-Gobain, lider în construcții ușoare și sustenabile, și-au unit forțele pentru a implementa primul sistem de automatizare…

19 ore ago