Saatchi & Saatchi + The Geeks este din 2022 agenția integrată de comunicare de brand pentru IQOS
Reading Time: 3 minuteLa finalul anului 2021, agenția de comunicare integrată Saatchi & Saatchi + The Geeks a câștigat pitch-ul organizat de Philip Morris International (PMI) pentru selectarea agenției responsabile de comunicarea de brand pentru IQOS în România.
Cu o bună înțelegere a pieței și brand-ului, cu idei creative și o echipă pasionată, agenția a cucerit prin strategie și originalitate, câștigând în portofoliu unul dintre principalele brand-uri de produse alternative din tutun, fără fum, ale căror dispozitive încălzesc tutunul, nu îl ard. Iar acum, aceasta pregătește noi provocări și campanii menite să exploreze o nouă dimensiune a brandului IQOS.
,,Suntem extrem de bucuroși, dar în același timp conștienti de responsabilitatea mare care ne-a fost încredințată în urma acestui pitch. Commitment-ul nostru pentru IQOS este să asigurăm consistența comunicării integrate de brand în toate touchpointurile.
Este o provocare extrem de frumoasă, care asigură entuziasmul întregii echipe din agenție. Ne bucurăm enorm că vom avea ocazia să lucrăm campanii pentru IQOS – un brand original, responsabil, care și-a propus să aducă o schimbare binevenită”, a declarat Vlad Petre, Managing Director, Saatchi & Saatchi + The Geeks.
,,Un pitch nu este o provocare doar pentru agenții, ci și pentru cel care îl lansează. Este imposibil să nu te întrebi cu ce te vor surprinde participanții, ce idei originale vor fi propuse, cât de bine vor înțelege brand-ul și de câtă pasiune și determinare vor da dovadă. Echipa Saatchi & Saatchi + The Geeks ne-a impresionat prin toate acestea încă din primele momente și ne bucurăm că am găsit partenerul perfect pentru noi,” a spus Andra Voicu, Manager Portfolio & Brand Marketing, IQOS.
Prima campanie semnată Saatchi & Saatchi + The Geeks pentru IQOS cuprinde un mix de canale bine gândit, atât in-store (direct & indirect retail), cât și prin intermediul IQOS Club. De asemenea, campania include o componentă de brand engagement în HORECA și internal engagement.
Iar surprizele și experiențele cool nu se opresc aici, pentru că Saatchi & Saatchi + The Geeks, alături de echipa IQOS, pregătesc o serie de campanii și activări neconvenționale menite să surprindă într-o manieră originală spiritul IQOS.
Echipa IQOS:
- Denys Strobykin – Director Marketing & Digital
- Andra Voicu – Manager Portfolio & Brand Marketing
- Laura Sinca – Product & Trade Marketing Supervisor
- Cristina Sima – Brand Executive
- Georgiana Niță – Brand Executive
- Ana-Maria Rinja – Manager Brand Marketing & Engagement
- Vlad Vadastreanu – Brand Engagement Coordinator
- Roxana Niculae – Brand Engagement Coordinator
- Horia Ceaus – Brand Executive
Echipa Saatchi & Saatchi + The Geeks:
- Vlad Petre – Managing Director
- Bogdan Costin – Creative Director
- Laurențiu Semeniuc – Head Of Strategy
- Tiberiu Coman – Group Creative Director
- Cristiana Petre – Senior Copywriter
- Cristina Choleva – Art Director
- Cătălin Bădilă – Copywriter
- Alexandru Buraga – Designer
- Ioana Mușat – Client Service Director
- Mirabela Manea – Digital & Data Account Director
- Miruna Săndulescu – Client Lead
- Alexandru Udrea – Senior Project Lead
*IQOS nu este lipsit de riscuri. Eliberează nicotină, care provoacă dependență. IQOS este destinat adulților care, altfel, ar continua să fumeze sau să folosească produse cu nicotină.
Saatchi & Saatchi + The Geeks este o agenție de comunicare integrată full service, parte din Publicis Groupe, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume și cel mai mare din România. Agenția are în portofoliu clienți precum Edenia, Groupeseb (Tefal, Rowenta, Krups), Jacobs, Profi, Provident, Ferrero, Xella (Ytong, Macon).
Philip Morris International este una dintre cele mai importante companii din industria tutunului. În ultimii ani, PMI și-a asumat misiunea să înlocuiască țigările cu produse fără fum și să se transforme pentru a construi un viitor fără fum. IQOS, unul dintre produsele fără fum dezvoltate de companie, se află în centrul acestei misiuni.
Pentru a face cu adevărat o diferență în viețile fumătorilor adulți care, altfel, ar continua să fumeze, este nevoie de o alternativă mai puțin dăunătoare la țigări, dar una care să ofere o satisfacție similară acestora. Dispozitivele IQOS încălzesc tutunul, nu îl ard. Prin urmare, utilizatorul se poate bucura de satisfacția tutunului, fără gudron, scrum și fum.
În plus, produc mai puțin miros neplăcut decât țigările. IQOS este liderul categoriei produselor care încălzesc tutunul, atât la nivel național, cât și global. În 31 decembrie 2021, PMI estimează că 15,3 milioane de utilizatori de IQOS din întreaga lume au trecut la IQOS și au renunțat la fumat.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz