Saatchi & Saatchi și 7DAYS lansează primul tool digital din România prin care îți poți afla ADN-ul muzical
Reading Time: 2 minuteMuzica este acest limbaj universal care ne definește. Cu toții ne-am declarat cel puțin o dată în viață fani 100% ai unui anumit gen muzical, fie el rock, pop, hip hop sau muzică electronică. În realitate, însă, toate genurile muzicale sunt înrudite între ele. Fiecare gen a influențat sau a fost influențat de alt gen.
Acum, aveți ocazia să descoperiți aceste legături ascunse prin intermediul propriului ADN muzical.
Saatchi & Saatchi, în colaborare cu 7DAYS, a lansat un tool digital inovator, bazat pe un algoritm personalizat.
Acest tool utilizează o bază de date extinsă, API-ul Spotify și inteligența artificială pentru a dezvălui modul în care genurile muzicale se intersectează și se influențează reciproc.
“Cei care mă cunosc știu cât de pasionată sunt de muzică. Faptul că am reușit să dăm viață acestui tool super fun pe 7DAYS este un vis îndeplinit. Dar nu pentru mine sau pentru colegii mei implicați în acest proiect. Ci pentru omul care ne-a băgat ideea în casă și care nu a renunțat la ea, Bogdan Costin. L-aș descrie ca 100% rocker, dar sigur are și ceva pop în ADN, la ce guilty pleasures muzicale avea”, ne spune Cristiana Petre, senior copywriter Saatchi & Saatchi.
Pe site-ul 7days-music.ro utilizatorii își pot descoperi atât ADN-ul muzical, introducând primele 3 trupe preferate sau primii 3 artiști preferați, cât și explora universul muzicii, descoperind istoria și lucruri interesante despre fiecare gen muzical mare.
“A fost genul de idee la care era greu să spui “Nu”. Mai ales că se armoniza perfect cu noua platforma de activare a brandului 7DAYS, Go on Tour, care are în ADN tocmai muzica. Acest tool digital este prima surpriză din ceea ce urmează să ofere 7DAYS consumatorilor, în viitorul apropiat”, a declarat Ioana Pană, Marketing Lead Mondelez Romania.
Credits:
Saatchi & Saatchi
Bogdan Costin – Creative Director
Laura Belc – Creative Director
Cristiana Petre – Senior Copywriter
Robert Șopârlache – Senior Art Director
Paul Foltache- Senior Web Developer
Mădălina Stoica – Client Lead
Ștefania Stancu – Account Manager
Georgiana Feriu- Digital Strategist
Răzvan Bucur – Junior Strategic Planner
Radu Carata – Video editor
Bianca Morgociu – Social media executive
Mondelez
Ioana Pană – Marketing Lead
Ioannis Bampalioutas– Bakery Category Manager
Markos Panagiotis Spanos – Junior Brand Manager
Federica Smarandoiu – Assistant Brand Manager
Dentsu Creative Romania & Land of Web
Evelina Șerban – Project Manager
Mihai Cirtite – Lead FrontEnd
Teodor Loghin – Lead Backend
Iustin Vadana – Managing Partner.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz