MarComm

Saatchi & Saatchi și 7DAYS lansează primul tool digital din România prin care îți poți afla ADN-ul muzical

Reading Time: 2 minute

Muzica este acest limbaj universal care ne definește. Cu toții ne-am declarat cel puțin o dată în viață fani 100% ai unui anumit gen muzical, fie el rock, pop, hip hop sau muzică electronică. În realitate, însă, toate genurile muzicale sunt înrudite între ele. Fiecare gen a influențat sau a fost influențat de alt gen.

Acum, aveți ocazia să descoperiți aceste legături ascunse prin intermediul propriului ADN muzical.

Saatchi & Saatchi, în colaborare cu 7DAYS, a lansat un tool digital inovator, bazat pe un algoritm personalizat.

Acest tool utilizează o bază de date extinsă, API-ul Spotify și inteligența artificială pentru a dezvălui modul în care genurile muzicale se intersectează și se influențează reciproc.

Cei care mă cunosc știu cât de pasionată sunt de muzică. Faptul că am reușit să dăm viață acestui tool super fun pe 7DAYS este un vis îndeplinit. Dar nu pentru mine sau pentru colegii mei implicați în acest proiect. Ci pentru omul care ne-a băgat ideea în casă și care nu a renunțat la ea, Bogdan Costin. L-aș descrie ca 100% rocker, dar sigur are și ceva pop în ADN, la ce guilty pleasures muzicale avea”, ne spune Cristiana Petre, senior copywriter Saatchi & Saatchi.

Pe site-ul 7days-music.ro utilizatorii își pot descoperi atât ADN-ul muzical, introducând primele 3 trupe preferate sau primii 3 artiști preferați, cât și explora universul muzicii, descoperind istoria și lucruri interesante despre fiecare gen muzical mare.

“A fost genul de idee la care era greu să spui “Nu”. Mai ales că se armoniza perfect cu noua platforma de activare a brandului 7DAYS, Go on Tour, care are în ADN tocmai muzica. Acest tool digital este prima surpriză din ceea ce urmează să ofere 7DAYS consumatorilor, în viitorul apropiat”, a declarat Ioana Pană, Marketing Lead Mondelez Romania.

Credits:

Saatchi & Saatchi

Bogdan Costin – Creative Director

Laura Belc – Creative Director

Cristiana Petre – Senior Copywriter

Robert Șopârlache – Senior Art Director

Paul Foltache- Senior Web Developer

Mădălina Stoica – Client Lead

Ștefania Stancu – Account Manager

Georgiana Feriu- Digital Strategist

Răzvan Bucur – Junior Strategic Planner

Radu Carata – Video editor

Bianca Morgociu – Social media executive

Mondelez

Ioana Pană – Marketing Lead

Ioannis Bampalioutas– Bakery Category Manager

Markos Panagiotis Spanos – Junior Brand Manager

Federica Smarandoiu – Assistant Brand Manager

Dentsu Creative Romania & Land of Web

Evelina Șerban – Project Manager

Mihai Cirtite – Lead FrontEnd

Teodor Loghin – Lead Backend

Iustin Vadana – Managing Partner.

Romanita Oprea

Recent Posts

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

3 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

9 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

9 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

9 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

10 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

10 ore ago