Stiri Companii Lifestyle

S.Pellegrino Young Chef la a patra ediție

11 feb. 2019 3 min

S.Pellegrino Young Chef la a patra ediție

Reading Time: 3 minute

S.Pellegrino 1 micS.Pellegrino începe cea mai așteptată căutare a celor mai talentați tineri chefi din lume, în cadrul celei de-a patra ediții a competiției internaționale gastronomice S.Pellegrino Young Chef.

Înscrierile pentru prestigioasa competiție S.Pellegrino Young Chef 2019/2020 au început la data de 4 februarie 2019, pot fi înregistrate pe platforma Sanpellegrino.com și se încheie pe 30 aprilie 2019. S.Pellegrino sprijină puterea de transformare a gastronomiei și reflectă impactul pe care aceasta îl are asupra lumii în plan social, iar participarea în această competiție le oferă tinerilor oportunitatea de a-și pune în valoare viziunea și talentul culinar.

„Noua ediție a S.Pellegrino Young Chef reprezintă angajamentul onest al brandului S.Pellegrino de a continua să dezvolte o inițiativă care să aibă un impact puternic asupra viitorului gastronomiei. Într-adevăr, dorim să ne implicăm și să susținem comunitatea internațională de gastronomie prin pregătirea, descoperirea și promovarea generației viitoare de talente culinare, oferindu-le, în același timp, șansa să își pună amprenta asupra puterii de transformare a gastronomiei”, a spus Stefano Marini, directorul Unității Internaționale de Afaceri Sanpellegrino.

Pentru prima oară în istoria competiției, pe lângă titul S.Pellegrino Young Chef, se vor acorda încă trei premii adiționale. Aceste premii vor reprezenta o rampă de lansare pentru tinerii chefi, recunoscându-le viziunea și utilizarea gastronomiei ca instrument de transformare a societății.

Cele patru premii care vor fi acordate sunt următoarele:

  • Premiul Fine Dining Lovers Food for Thoughts – votat de către comunitatea online a iubitorilor de excelență culinară  – acest premiu va fi acordat tânărului chef care își va pune cel mai bine amprenta asupra preparatului său;
  • Premiul S.Pellegrino for Social Responsibility – votat de o personalitate recunoscută la nivel internațional pentru expertiza sa în alimente sustenabile – preparatul va reflecta principiul conform căruia mâncarea este cea mai bună atunci când este rezultatul practicilor de responsabilitate socială.
  • Premiul Acqua Panna for Connection in Gastronomy – votată de mentorii care reprezintă 50 de țări – preparatul câștigător va fi ales astfel încât să reflecte conexiunea dintre diferite culturi, sărbătorind o abordare globală a gastronomiei.
  • Premiul S.Pellegrino Young Chef – votat de un respectat panel de jurați, supranumit și Cei Șapte Înțelepți – cheful câștigător trebuie să își demonstreze abilitățile inegalabile și creativitatea autentică. De asemenea, câștigătorul va trebui să convingă juriul de capacitatea sa de a deveni un promotor al schimbării sociale pozitive.

Câștigătorii S.Pellegrino Young Chef vor beneficia de o oportunitate extraordinară de a câștiga vizibilitate globală și un prestigiu profesional semnificativ. De asemenea, aceștia vor fi invitați să participe la cele mai importante evenimente anuale ale S.Pellegrino din întreaga lume, inclusiv la cele organizate cu ocazia viitoarelor ediții Young Chef.

S.Pellegrino 4 micÎmpreună cu Adi Hădean, în calitate de ambasador local și mentor, și Cristina Bowerman, unul dintre jurații edițiilor anterioare, S.Pellegrino a început oficial căutările celor mai talentați tineri chefi și în România, cu o demonstrație de farfurii ale tinerilor chefi din competițiilor precedente: Alessandro Rapisarda, Rodrigo Sandor și Mojmir Marko Siftar. Cristina Bowerman este unul dintre cei mai buni chefi ai Romei și proprietar al unui restaurant cu o stea Michelin; Alessandro Rapisarda este finalistul din Italia al competiției în 2016, Rodrigo Sandor este finalist pentru regiunea  Europa de Est, ediția 2016, iar Mojmir Marko Siftar este semi-finalist pentru Europa de Est în cadrul competiției, ediția 2017-2018.

S.Pellegrino, Acqua Panna și băuturile răcoritoare carbogazoase cu fructe Sanpellegrino sunt mărci înregistrate Sanpellegrino S.p.A., fondate în Milano, Italia. Distribuite în peste 130 de țări de pe toate cele cinci continente, aceste produse reprezintă calitatea prin excelență, grație originii lor, și reflectă interpretarea stilului italian internațional, ca o sintează a plăcerii, a sănătății și a bunăstării. Fondată în 1899, Sanpellegrino S.p.A. este cea mai importantă companie italiană din sectorul băuturilor, care oferă o gamă variată de ape minerale, băuturi non-alcoolice, răcoritoare și ceaiuri.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: