S-a lansat primul cod de bune practici în influencer marketing din România
Reading Time: < 1 minut2Performant și IAB România au lansat primul Cod de bune practici în influencer marketing. O premieră pentru România, lansarea acestuia este realizată cu susținerea IAB Spania și în colaborare cu Consiliul Român pentru Publicitate, Avocatoo și Social Smarts.
DE CE UN COD DE BUNE PRACTICI?
Pentru a îmbunătăți credibilitatea, transparența și eficiența influencer marketingului, ajutând industria publicitară să înțeleagă provocările și noutățile atunci când se planifică o campanie cu influenceri. Totodată, acesta are și o componentă de educare și autoreglementare a pieței, dar și de unificare a noțiunilor, prin identificarea diferitelor tipuri de influenceri, a platformelor sociale, a agențiilor și fluxului de lucru, a formatelor publicitare, prețurilor și legalității privind comunicarea cu ajutorul creatorilor de conținut.
Piața de influncer marketing se estimează că va ajunge la aproape 10 miliarde de dolari la nivel global în 2020, fenomenul luând amploare și în România, aceștia fiind aproape nelipsiți din campaniile brandurilor mari.
Codul de bune practici poate fi accesat aici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz