Antreprenori Stiri

S-a lansat o aplicație de laundry

15 ian. 2020 2 min

S-a lansat o aplicație de laundry

Reading Time: 2 minute

Cu o investiție de 300.000 de euro, Cristian Toanchină a lansat drop&go, o aplicație de laundry care scapă utilizatorii de grija curățării hainelor.

La finalul anului trecut a fost lansată prima aplicație de laundry din România, prin intermediul căreia utilizatorii pot comanda trimiterea și ridicarea hainelor de la spălătorie. În mai puțin de un minut utilizatorii aplicației pot plasa comanda, pentru ca rufele să fie ridicate, duse la curățătorie și apoi returnate la domiciul clientului. Serviciul este disponibil momentan doar în București, dar pe agenda antreprenorului se află extinderea serviciului la nivel național.  

Aplicația se adresează în mod special persoanelor cu un stil de viață activ, care preferă să dedice timp altor activități decât celor de rutină, cum este spălatul rufelor.

„Ne-am dorit să dezvoltăm o aplicație care să le ofere oamenilor cea mai bună experiență de buying atunci când vine vorba de servicii de curățătorie – spălătorie a hainelor. De aceea, am gândit un serviciu ușor de folosit, accesibil, care presupune un minim de efort și puțin timp alocat. Acum, prin câteva click-uri, oricine poate trimite la curățătorie rufele într-un minut. Mai mult, am adăugat și elemente importante care cresc calitatea serviciului cum ar fi punga autosigilantă de unică folosință pentru plus de igienă sau umerașe de calitate. În procesul de dezvoltare a produsului ne-am uitat cu atenție la ce se întâmplă și în zona de livrare a mâncării. Acolo creșterea este explozivă și e clar de câțiva ani că românii își prețuiesc tot mai mult timpul. Considerăm că piața din România avea nevoie de o astfel de noutate, mai ales că publicul căruia ne adresăm e format din persoane active, din mediul urban, care își organizează viața prin intermediul telefonului și sunt foarte bine educate digital”, a declarat Cristian Toanchină, cofondator drop&go.

dropgo 3

drop&go a pornit cu o investiție inițială de 300.000 de euro și este un produs care face legătura între clienții interesați, livratori și spălătorii. Compania integrează pe platformă profesioniști din domeniu, spălătorii și curățătorii cu servicii de calitate, pentru a asigura pentru utilizatorii finali cele mai bune condiții de operare. Selecția partenerilor se face cu atenție și numai dacă corespund unor standarde ridicate de calitate.

 Pentru a facilita cât mai mult accesul pe platformă al utilizatorilor, drop&go le oferă clienților un credit de început de 50 de lei. Astfel primele două comenzi ale noilor utilizatori vor beneficia de o reducere de 25 de lei per comandă. Costul pentru acest serviciu variază în funcție de numărul de obiecte vestimentare trimise la curățătorie și de tipul acestora.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: