S-a lansat Muzeul Coruptiei
Reading Time: 2 minuteAgentia de marketing digital Kinecto a lansat cu ocazia Noptii Muzeelor, Muzeul Coruptiei. Muzeul gazduieste Galeria Spagilor, in care puteti gasi ilustrate cele mai cunoscute spagi din Romania, si Testul Spagilor, care pune la incercare cunostintele oricui in materie de coruptie. Proiectul se concentreaza pe cel mai frecvent intalnit act de coruptie din tara noastra: Spaga.
“Unele spagi au fost atat de incredibile, incat nu-ti dai seama daca sunt adevarate sau inventate: de la milioane de euro pana la o oaie sau… apa minerala. Valoarea atat de neinsemnata a unor spagi si perseverenta cu care se ia spaga, in conditiile in care zi de zi apare cate o stire cu cineva arestat pentru asta, au fost un semnal de alarma pentru noi: se ia spaga ca stil de viata,” a declarat Denisa Armasu, Senior Copywriter la Kinecto Isobar.
Pentru realizarea Muzeului, creativii Kinecto Isobar au studiat zeci de cazuri si au ales cele mai incredibile spagi: Spaga in cimitir, Tablouri si lingouri, Sapte usi de la Buhusi, Pod in Comuna Sant, fiind doar cateva dintre lucrarile expuse.
De asemenea, Muzeul Coruptiei poate fi vizitat si virtual – printr-un video 360° pe YouTube: experienta este disponibila de pe telefonul mobil, iar vizitatorii pot indrepta telefonul in orice directie, ca sa descopere toate lucrarile prezentate. Muzeul are de asemenea pagina de Facebook: www.facebook.com/MuzeulCoruptiei.
Muzeul Coruptiei se bucura de sustinerea lui Nicusor Dan si a Uniunii Salvati Bucurestiul.
Echipa care a contribuit la realizarea acestui proiect este formata din Denisa Armasu – Senior Copywriter, Silvia Marinescu – Copywriter, Alexandra Cirstean “Kadna” – Ilustrator, Marius Vlad – Senior Art Director, Madalina State – Account Manager, Oana Pohrib – Community Manager și Alexei Marasteanu – Senior Programmer Laura Ulea – Deputy Managing Director din partea agentiei Kinecto Isobar, Carmen Simion – New Business Director Dentsu Aegis Network, Daniel Toma – Web Developer, Iustin Vadana – Managing Partner, din partea Land of Web cu suportul agențiilor iProspect si Carat, parte a Dentsu Aegis Network.
Fondata in 2002, Kinecto este din 2013 parte din Isobar, agentia globala digitala fara frontiere, care reuneste 4000 de specialisti in birourile din 44 de tari.
La nivel mondial, Dentsu Aegis Network ofera clientilor servicii de expertiza in media, comunicare digitala si servicii de creatie publicitara. Grupul opereaza in 132 de tari din intreaga lume, cu peste 27.000 de specialisti dedicati.
Dentsu Aegis Network activeaza in Romania cu sase branduri: Carat, Vizeum (agentii de media), Kinecto Isobar (agentie de digital advertising), iProspect (digital performance) Posterscope (publicitate OOH), Amplifi (CE E).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz