S-a lansat Haute Culture by Biz, revista care propune o nouă abordare a luxului
Reading Time: 3 minuteÎntr-o lume care are nevoie să se întoarcă la valorile fundamentale, Biz a lansat o publicație bazată pe principiile jurnalismului autentic: Haute Culture by Biz. Noua revistă propune o nouă abordare a luxului, ca o întoarcere la valori și principii reale.
Secole întregi, luxul a fost aspirațional și intangibil, ca un turn de fildeș din basme, despre care știi că există undeva, departe, dar știi și că sunt șanse mici să urci vreodată pe scara lui.
Democratizarea luxului a fost momentul în care industria a realizat că un singur turn înalt și de neatins este mult mai puțin lucrativ decât un domeniu presărat cu mici turnuri și castele cu porțile larg deschise către lume. Marile branduri și-au creat linii secundare care să comercializeze, la preț mai mic, o frântură din magia lor, iar lumea le-a întâmpinat cu aplauze și cu cardurile pregătite.
Cu mijloace iscusite de marketing și storytelling, în ultimele decenii termenul „lux” a putut fi alipit de aproape orice, în orice context, ca și cum ai întinde un elastic până aproape de pragul de rupere.
Haute Culture Magazine este o publicație pe mai multe voci, în care toate numele relevante din zona de cultură și lifestyle își pot scoate la joacă imaginația și talentul.
Revista își propune să coaguleze o comunitate puternică de oameni care au ceva de spus. Cu opinii documentate mergând de la societate și modă până la lux, relaxare sau exercițiul uitat al bunătății, membrii „board”-ului Haute Culture vor reprezenta oglinda revistei și reperele care conturează conținutul fiecărui număr al publicației.
Din board-ul revistei fac parte: Diana Cosmin – Curator, Sonia Argint – Lifestyl Blogger, Noemi Meilman – Creative PR, Mara Coman – Lifestyle Journalist, Ana Bîtu – Creative Communicator, Cristina Stănciulescu – People Person, Ovidiu Mureșanu – Digital Gentleman, Constantin Bacheș – Owner & Publisher Misterwatch Magazine, Herwatch Magazine.
Manifestul Haute Culture Magazine
Haute Culture Magazine crede că luxul nu poate fi perceput la adevărata lui valoare în absența culturii. Luxul real este o constelație de nuanțe, povești și semnificații care nu au legătură cu banii, ci cu abilitatea de a discerne. Luxul real nu este despre bogăție, ci despre meșteșug, raritate și poveste. Nu e despre bani, ci despre o cultură a lucrurilor frumoase. Nu e despre celebritate, ci despre oameni care fac lucruri deosebite și care trăiesc după valori și principii.
„Luxul autentic nu e opulent, este doar concentrat în meșteșug, raritate și finețe. De la acest el pornim în manifestul nostru editorial, aducând în jurul lui valorile contemporane în care noi credem cu toată convingerea.”
Marta Ușurelu, Owner & Curator Haute Culture
Ce mai înseamnă astăzi luxul? Probabil orice vrea fiecare să însemne. Tocmai de asta, Haute Culture Magazine este un manifest pentru acele valori ale luxului pe care le consideră esențiale, atemporale și definitorii pentru industrie în sine.
„Credem în valori reale și în modele autentice de care societatea are nevoie: oameni, inițiative, idei. Credem în sustenabilitate concretă: într-o atitudine diferită și blândă față de planetă, dar și în reconsiderarea tiparelor de producție și de creație. Credem în puterea poveștilor și în modul în care ele pot servi drept exemple și inspirație pentru fiecare dintre noi. Credem în bunătate și în puterea ei de a modela societatea. Credem în lux autentic și valori reale și pe acestea promitem să vi le livrăm în fiecare ediție HAUTE CULTURE MAGAZINE by Biz.”
Diana Cosmin, Owner & Curator Haute Culture
Revista Haute Culture by Biz va aparea de patru ori pe an si se găsește în rețeaua inmedio și în magazinele din rețeaua Tabac Express.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz