S-a lansat Dentsu Creative – agenție globală ghidată de principiul „modern creativity”
Reading Time: 2 minuteWendy Clark, Global CEO al Dentsu International și Fred Levron, Global Chief Creative Officer, au anunțat la Cannes Lions lansarea rețelei globale de creație Dentsu Creative. Grupul de marketing și comunicare dentsu a creat o nouă rețea globală de creație, unind toate agențiile sale de creație, inclusiv DentsuMB și Isobar. Lansarea face parte dintr-o strategie care vizează simplificarea angajamentului față de clienți și infuzarea creativității în toate operațiunile dentsu.
Sub conducerea lui Fred Levron, Dentsu Creative va fi compus din 9.000 de experți creativi din 46 de piețe conectate la 37.000 de experți media și CXM ai companiei Dentsu International și va colabora îndeaproape cu echipa de creație din Japonia.
În regiunea Europa de Sud-Est, cu birouri în Bulgaria, Croația și România, Dentsu Creative este condus de Marius Tianu, Director de Creație.
„Cunoaștem dorința clienților de a căuta noi metode de a schimba modul în care sunt construite brandurile. De aceea noi ne propunem o schimbare majoră în felul în care abordăm creativitatea: ne bazăm pe principiile «Modern Creativity», un nou stil de lucru care favorizează legături mai strânse cu media și cu echipe transfrontaliere. Această nouă abordare, gândită pentru a unifica talentele și capabilitățile oamenilor noștri, va îmbunătăți răspunsul creativ pentru clienții noștri și va construi un viitor incitant pentru noi”, a declarat Marius Tianu.
Dentsu Creative îmbină ADN-ul unic al unei moșteniri de 120 de ani de dentsu Japonia cu experiența sa bogată de construcție de branduri în peisajul media modern, folosind studii de cercetare a consumatorilor pentru a produce idei suficient de mari pentru a funcționa oriunde, suficient de curajoase pentru a transcende noi teritorii execuționale și suficient de consistente pentru conectări personale.
„Dentsu Creative oferă o propunere creativă simplificată, modernă, care răspunde nevoilor clienților de a depăși sincopele agenției și, în egală măsură, de a conecta talentele noastre creative cu oportunitățile potrivite pentru client, la momentul potrivit.”
Identitatea vizuală a fost realizată ca o expresie creativă a întâlnirii dintre Est și Vest, un semnal al dedicării rețelei pentru măiestrie și pentru puterea transformatoare a creativității, pentru a ajuta Dentsu Creative în atragerea și reținerea celor mai bune talente creative.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz