S-a lansat ”Curier în acțiune”. Filmul
Reading Time: 2 minuteȘtii ce înseamnă să fii curier? Mai ales în perioada reducerilor? Ne arată FAN Courier.
De cele mai multe ori, clienții nu au cum să vadă imaginea de ansamblu a unei livrări. Cum, de exemplu, o stradă blocată la ieșirea din București poate întârzia cu o zi livrările din Sibiu. Ne-am dorit să preîntâmpinăm toate aceste nemulțumiri legate de întârziere printr-o campanie transparentă, deschisă, care să prezinte situația cu haz, că destul stăm încruntați la birou, în trafic sau când așteptăm coletul.” – Roxana Magopeț, Marketing & PR Manager FAN Courier
Campania de imagine este comunicată în cinema, OOH, radio, social media și pe www.curierinactiune.ro, unde oricine poate intra în pielea curierului, pentru o șansă la premiile puse în joc.
Acțiunea jocului online este plasată într-o lume în care reducerile au invadat internetul, iar soarta coletelor se află în mâinile unui singur om: curierul. Provocarea pe care o lansăm mai departe este simplă: joacă-te de-a curierul (pe propriul risc), livrează cât mai multe colete și câștigă premii ca-n filme, adică gadget-uri cool și accesorii pentru pasionații de filme. Orașul îți va arunca în față tot felul de obstacole. În timp ce treci pe lângă Farmacia Inimioarei, shaormeria Cu de Toate sau Cașcaval Bet Casino, s-ar putea să apară de nicăieri o groapă, un tomberon sau un taxi parcat pe trotuar. Cu cât ai high score-ul mai mare, adică, cu cât mai multe colete livrate, cu atât mai multe șanse să câștigi. Pe lângă entertainment, ne-am propus să le oferim jucătorilor și șansa să înțeleagă mai bine ce înseamnă să străbați orașul dintr-un capăt în altul, contra cronometru. Numărul de accesări, 60.000 în prima lună de campanie, și cei peste 3000 de jucători care au jucat, în medie, de 45 de ori ne-au arătat că am reușit să transformăm ziua unui curier într-un joc (aproape) la fel de complicat ca în lumea reală.
Spoturile video urmăresc peripețiile celor patru curieri prin prisma clișeelor cinematografice specifice acestui gen de film și sunt construite pe structura unui trailer, cu sneak peeks care îți trezesc curiozitatea. Pentru că de Black Friday, fiecare livrare e un thriller.” – Sabina Stănciucu, Copywriter Marks.
Echipele care au dezvoltat campania
Marks: Mia Munteanu, Client Service Director; Paula Matei, Account Manager; Andrei Enache, Digital Project Manager; Dan Hagiu, Creative Director; Sabina Stănciucu, Copywriter; Irina Radu, Copywriter; Bogdan Boiangiu, Art Director; Bogdan Vintila, Art Director; Lucian Moisei, DTP; Bogdan Miinescu, Front End Developper; Radu Cioran, Back End Developper
FAN Courier: Roxana Magopeț, Marketing & PR Manager; Adriana Manu, Marketing Assistant Manager;
Studioset: Dan Mateescu, Producer; Adrian Smarandache, Executive Producer; Alina David, Producer; Iulia Dancila, Unit Production Manager; Goran Mihailov, Director; Sabina Frunză, Art Director; Violeta Brie, Key Make-up & Hair;Bogdan Filip, DOP
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz