S-a lansat campania „VEKAnicii – echipa de intervenție de care nu o să ai nevoie”
Reading Time: 3 minuteTe-ai întrebat vreodată cum arată ziua de muncă a celor care repară ferestre? Cel mai probabil ai spune că e agitată și că abia fac față solicitărilor. Există însă o echipă de intervenție pe care nimeni nu o caută. Este cea care se ocupă de reparația sistemelor VEKA. Și nu pentru că are review-uri slabe, ci pentru că sistemele VEKA sunt exclusiv clasa A, au o durată de viață estimată la 50 de ani, iar șansa ca acestea să se strice e foarte mică. Atât de mică încât VEKAnicii, echipa de reparații de clasa A, încă așteaptă un apel.
Și ce faci când n-ai ce face la muncă? Îți faci de lucru ca să scapi de plictiseală! Este ceea ce surprinde într-un mod creativ și plin de umor cea mai nouă campanie de brand VEKA: „VEKAnicii – echipa de intervenție de care nu o să ai nevoie”.
Construită în jurul aceluiași umor clasic care a devenit emblematic pentru VEKA România, campania aduce în prim-plan echipa de reparații VEKA, formată din Viorica, Viorel și Vali, care își petrece timpul cu experimente amuzante și invenții trăsnite, ca remedii împotriva plictiselii, pentru că niciodată nu este chemată la intervenții.
Noua campanie de brand VEKA subliniază calitatea germană, printr-un ton of voice amuzant și prietenos. Campania a pornit de la insightul că produsele VEKA, exclusiv de clasa A, au o durată de viață estimată la 50 de ani, ceea ce le conferă rezistență și șanse mici să necesite intervenții în timp.
Drept consecință, VEKAnicii ajung să nu muncească aproape niciodată, spre deosebire de colegii din departamentele specializate pentru a interveni în cazul defecțiunilor la sistemele de clasă B și C.
„Mă încântă să văd că, împreună cu agențiile partenere, am reușit să subliniem din nou calitatea germană într-un mod creativ, dar și distractiv. VEKA este singura companie din România care oferă exclusiv profiluri de clasa A, iar când produsele noastre sunt atât de fiabile, putem să privim și latura amuzantă a lucrurilor, să ne jucăm cu percepții și să surprindem într-un mod creativ consumatorii. Prin această nouă campanie am adus umorul și calitatea împreună, arătând că atunci când alegi VEKA, alegi liniștea și rezistența în timp”, a declarat Alexandru Oancea, Marketing & Market Development Manager, VEKA România.
Campania de brand, semnată de Jam Session Agency și amplificată în Social Media de Oxygen, a inclus trei videouri care au adus în prim-plan echipa VEKAnicilor în diferite ipostaze comice la locul de muncă. De la încercări eșuate de creare de vlog, ca soluție împotriva plictiselii, la schimburi de experiențe cu colegi de la clasele B și C, care nu mai fac față volumului mare de muncă și serenade cântate sub ton, toate videourile scot în evidență, într-un mod creativ și amuzant, calitățile sistemelor VEKA: rezistența, durata de viață estimată la 50 de ani, dar și izolarea termică și fonică superioare.
În Social Media, cel mai eficient tip de conținut, care generează un engagement ridicat, Oxygen a venit cu o abordare creativă, lansând postări interactive sub forma unor jocuri anti-plictiseală, inspirate din “Spânzurătoarea”, “Vrei să fii milionar” sau “Găsește diferențele”. Campania a intrat și pe tărâmul meme-urilor, oferind conținut plin de umor, îndemnând utilizatorii să intre în joc și să câștige o mulțime de premii anti-plictiseală: de la jocuri de societate și Nintendo, la mese foosball.
Echipele care au realizat campania
Echipa Jam Session Agency:
Maria Matei – Senior Copywriter
Vio Pintilie – Senior Art Director
Marius Tudor – Group Creative Director
Mia (Mihaela) Budescu – Copywriter
Daria Monoranu – Account Manager
Delia Chirila – Account Director
Andreea Calarasu – Senior Strategic Planner
Maria Vătămanu – Integrated Communication Strategist
Echipa Oxygen
Luiza Cernica – Senior Social Media Manager
Amira Daoud – Social Media Coordinator
Cosmin Baba – Creative Director
Anca Dorombach – PR Manager
VEKA România
Alexandru Oancea – Marketing & Market Development Manager, VEKA România
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz