bunromanesc.ro – un nou spațiu de întâlnire a micilor producători din România
Reading Time: < 1 minutbunromanesc.ro este un nou site destinat promovării și comercializării produselor românești.
După 20 de ani de lucru în multinaționale, în 2020, Diana Pârvulescu, a decis să meargă pe calea antreprenorialului și să creeze un spațiu de întâlnire între producătorii și consumatorii din România.
Pentru crearea ofertei a demarat o analiza a peisajului pieței românești de producători din zona produselor alimentare, vinurilor, produselor de îngrijire personală cât și a casei, construind în jurul acestui spațiu virtual o comunitate a micilor producători români. În stabilirea listei de producători principalul criteriu de selecție a fost gustul produselor și calitatea produselor, calitatea fiind testata de către echipa bunromanesc.ro.
„Prin bunromanesc.ro dorim să promovăm produsele românești și să aducem în peisajul pieței din România o atenție specială micilor producători care pot crea produse de calitate premium. Produsele noastre se disting prin calitate, de cele mai multe ori fiind vorba despre ediții limitate de produse, create în mod special din componente naturale și cu cât mai puțini aditivi, fie că vorbim de produsele alimentare, produse de îngrijire personală sau curățenie,” a declarat Diana Pârvulescu, inițiatorul bunromanesc.ro.
Gama de produse oferite în acest moment include produse alimentare precum zacusca, dulceața, siropuri, ulei, făină; vinuri; produse cosmetice, săpunuri naturale, creme, detergenți de rufe și vase, balsam de rufe, produse de îngrijire casa, dar si produse meșteșugărești precum produse din lemn, costume populare și produse croșetate manual. Printre producătorii incluși în lista partenerilor bunromanesc.ro sunt incluși: Din Eden, Amora Winery, Cashmerearoma, Ingres, De Neagra, Pufoșilă.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz