S-a lansat Anuarul Directorilor de Marketing – ediția 2022
Reading Time: < 1 minutBiz a lansat o nouă ediție a Anuarului Directorilor de Marketing, proiect ajuns la cea de-a șaptea ediție, care grupează cei mai importanți directori de marketing ai companiilor din România.
Un proiect editorial unic pe piața de publishing din România, cartea reunește peste 140 de profesioniști din peste zece industrii, printre care telecom, auto, FMCG, retail, tehnologie, farma și domeniul financiar-bancar. Această ediție este realizată în parteneriat cu Publicis Groupe.
Anuarul cuprinde profilurile celor peste 140 de profesioniști, cu date despre parcursul lor profesional, experiența în marketing și brandurile coordonate.
Portretul profesionistului în marketing:
- 65% dintre cei care ocupă poziții de conducere în departamentele de marketing sunt femei
- 30% sunt absolvenți ai Academiei de Studii Economice din București
- media anilor de experiență în domeniu este peste 14 ani
- 75% dintre cei care ocupă poziții de marketing au absolvit studii post universitare
- 85% au urmat cursuri și traninguri de specializare ținute fie în cadrul companiilor pentru care lucrează, fie în organizații acreditate în domeniu
Anuarul poate fi comandat în format PDF, accesând link-ul de mai jos:
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz