Retailerul național GRID a deschis al 10-lea magazin al rețelei în București, acesta fiind flagship store-ul brandului.
Noul magazin este locul ideal în care iubitorii modei urbane își pot alege produsele vestimentare preferate, dar și pantofi sport extrem de confortabili. La dispoziția acestora vor sta o mulțime de modele de sneakerși din noile colecții ale brandurilor internaționale precum Nike, Jordan, Puma, adidas, Reebok, dar și multe altele.
“Suntem conștienți de provocările pe care le aduce fiecare magazin nou deschis, însă ne dorim să fim cât mai aproape de toți iubitorii streetstyle-ului. Așadar, am ales să venim mai aproape și de bucureșteni. Magazinul va fi atât o destinație inedită de shopping, cât și una culturală, prin proiectele pe care le vom organiza în viitor. Locația nu este una foarte mare, însă va fi exclusivă din foarte multe puncte de vedere, găzduind atât produse de linie, cât și în ediție limitată. Așadar, îi așteptăm pe toți cei care locuiesc în capitală și în apropierea acesteia, în noua locație GRID din Shopping City Băneasa.” a declarat Nicolae Popa, owner GRID.
Magazinul are o suprafață totală de 72 de metri pătrați, acesta fiind locul perfect pentru toți cei care vor să-și reînnoiască garderoba. Investiția totală în noua locație a fost de 210.000 de euro, aceasta incluzând atât stocul de produse, cât și amenajarea magazinului. În 2021 se plănuiește deschiderea a altor 4 magazine noi, ca parte a planului de extindere a rețelei cu 100% capital românesc, și lansarea unei noi versiuni a platformei de e-commerce, www.grid-sport.ro.
Noul magazin prezintă o gamă extinsă de articole de înaltă calitate, create de branduri de renume internațional, care vor asigura comoditatea și lejeritatea necesare purtării pe durata întregii zile. Designul produselor este unul actual, oferind un aer cool și fresh la fiecare purtare, astfel încât toți ce care trec pragul locației să poată alege produsele care li se potrivesc cel mai bine.
Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…
World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…
Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…
Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…
Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea…
Beyond Business School, companie fondată de antreprenorii în serie Andra Ghibuțiu și Grégoire Vigroux, anunță lista finală cu cei 66…