Marketing Stiri

Rusu+Bortun, castigatoare la REBRAND 100 Global Awards 2016

1 mart. 2016 2 min

Rusu+Bortun, castigatoare la REBRAND 100 Global Awards 2016

Reading Time: 2 minute

Agentia Rusu+Bortun Brand Growers se afla pe lista castigatorilor competitiei REBRAND 100 Global Awards 2016 cu proiectul de rebranding al Bursei Binelui, o platforma de donatii online dezvoltata de catre BCR si dedicata ONG-urilor.

Bursa Binelui este singura platforma de donatii necomisionate din Romania. Lansata in 2012 de BCR, parte a Erste Bank, identitatea initiala a Bursei Binelui nu comunica potentialul real al acestei platforme, insa proiectul avea nevoie de ceva mai mult decat un nou logo. Auditarea de brand realizata de echipa Rusu+Bortun a relevat faptul ca Bursei Binelui ii lipsea intelegerea corecta a misiunii brandului. Noua pozitionare solutioneaza acest aspect: un produs bancar inovator, cu o misiune umanitara.

Noua identitate avea nevoie sa fie integrata cu cea a brandului BCR, dar in acelasi timp sa fie sustenabila pe cont propriu. Sub promisiunea unui produs bancar cu zero comisioane, Bursa Binelui promoveaza bunatatea ca un atribut cool, adresandu-se astfel si unui public tanar, conectat la realitatile cotidiene.

Rezultatul are forma unei platforme independente care functioneaza ca un agregator de proiecte ale ONG-urilor din Romania, care se sustin si, indirect, se incurajeaza unul pe altul. In primele 8 luni de la momentul rebrandingului, prin eforturi intense de comunicare realizate de echipa de proiect din partea Fundatia Gala Societatii Civile si Rusu + Bortun cu ONG-urile, donatorii si voluntarii Bursei Binelui, in site si in pagina de Facebook, numarul de donatii din Bursa Binelui a crescut cu 36%, numarul proiectelor inscrise cu 16%, iar baza de fani de pe Facebook s-a marit cu 30% (perioada Octombrie 2014 – Mai 2015).

Echipele care au lucrat pentru acest proiect sunt formate din:

Din partea Rusu+Bortun Brand Growers: Catalin Rusu (Chief Creative Partner & CEO), Adriana Lungu (Director Executiv), Raluca Turcanasu (Brand Growing Manager), Tudor Nastase (Brand Designer), Ioan Maxim (Brand Copywriter).

Din partea The Institute si Fundatia Gala Societatii Civile: Irina Florea si Florentina Loloiu.

Din partea BCR: Ionut Stanimir (Director Executiv Directia de Comunicare) si Nicoleta Deliu (Sef Departament Comunicare Corporativa si Afaceri Comunitare).

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: