Rusu+Borțun a lansat campania de comunicare a brandului Magic Jackpot
Reading Time: < 1 minutRusu+Borțun a creat campania națională de comunicare pentru Magic Jackpot – un jucător nou pe piața cazinourilor digitale din România. Campania are drept obiectiv popularizarea brandului în categorie.
„Ne-am propus să ne diferențiem în categorie prin reîntoarcerea la client, la libertățile și oportunitățile pe care le are la dispoziție prin Magic Jackpot în a-și crea o experiență proprie în detrimentul uneia sugerate sau imaginate de brand pentru el,” a afirmat Miruna Macsoda, Managing Partner & Creative Planning Director Rusu+Borțun.
”Ne-am dat seama că suntem compatibili cu agenția Rusu+Borțun încă de la primul meeting. Au perceput viziunea noastră și, într-un timp scurt, au construit împreună cu noi bazele unei campanii desprinsă din ADN-ul brandului”, a declarat Dimče Karakabakov, Magic Jackpot.
Magic Jackpot este un brand digital așa că magia se potrivește perfect mediului. Internetul este un portal deschis oricui în care orice se poate întâmpla și oricine poate câștiga.
Spotul video al campaniei are ca protagonist magicianul și al său joben magic care transportă personajul într-o lume extraordinară imaginată ca un cazinou feeric. Magic Jackpot este astfel puntea dintre realitate și magie.
“Majoritatea brandurilor oferă produse sau servicii care promit îmbunătațirea vieții cotidiene. Noi am creat povestea “magicului” – în care ți se oferă un portal – pentru a evada din cotidian într-un alt univers. Provocarea pentru întreaga echipă a fost să îmbinăm într-un mod interesant și atractiv cele două lumi – filmările convenționale cu lumea fantastică creată în CGI,” a adăugat Marc Borțun, Creative Partner, Rusu+Borțun.
Echipa Rusu+Borțun a fost formată din: Marc Borțun, Miruna Macsoda, Liviu Baciu si Andrei Măceșanu.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz