Management

Roxana Tisăianu este noul Director General FrieslandCampina România

Reading Time: 2 minute

Începând cu data de 8 ianuarie 2024, Roxana Tisăianu preia funcția de Director General al FrieslandCampina România de la Ferenc Szecsko, care a condus compania în ultimii patru ani.

“Sunt încântată să mă alătur echipei FrieslandCampina România, recunoscută pentru lactatele de calitate oferite consumatorilor, în special prin intermediul unuia dintre cele mai puternice și iubite brand-uri românești, Napolact. Piața de lactate este una foarte competitivă, dar, în același timp, consumul este încă cu mult sub media europeană, are un potențial frumos de creștere odată cu orientarea consumatorilor români tot mai mult către o alimentație nutritivă, sănătoasa. Obiectivul meu este să dăm un nou impuls inovativ companiei și categoriilor în care acționăm, să găsim rețeta de succes pentru o creștere sustenabilă, împreună cu partenerii noștri, retaileri, fermieri și consumatori.”

Roxana Tisăianu, Managing Director FrieslandCampina România

Cu o experiență de peste 25 ani în industria FMCG și retail, Roxana Tisăianu a ocupat numeroase funcții de conducere și a contribuit la dezvoltarea unor brand-uri de renume internațional în companii precum Danone, Coca-Cola, Orkla Foods.

Și-a început cariera în compania Mercury Promotions, urmată de o poziție de Trade Marketing Manager la Orkla Foods, iar apoi s-a alăturat companiei Danone, unde a coordonat echipe locale și globale, în România, Franța și Olanda. Ulterior, a condus compania Reckitt din poziția de Director General SEE Health, iar înainte de a prelua conducerea FrieslandCampina România a ocupat funcția de Integrated Execution Director Eurasia-Middle East în cadrul companiei Coca-Cola.

FrieslandCampina România este parte a companiei olandeze Royal FrieslandCampina, unul dintre cei mai mari producători de lactate din lume. FrieslandCampina este prezentă pe piața românească cu mărcile Napolact, Campina și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte. Brandul local Napolact este un brand în creștere și primul brand românesc de lactate din Top 50 de branduri românești conform Biz.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Vom produce drone românești. Protocol semnat între ministere

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…

10 ore ago

Pi2 a fost aleasă agenția de comunicare pentru Freedom24 în România și Ungaria

Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…

10 ore ago

Utilizatorii plătesc în medie 12 abonamente pentru serviciile online

În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…

16 ore ago

Ce cred angajații despre companii. Care sunt cele mai apreciate firme din 2024

JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…

16 ore ago

Cegeka: Companiile IT trebuie să schimbe mentalitatea și să atragă parteneriate strategice

Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…

17 ore ago

Danone susține centrele E.G.A.L. care oferă mese calde pentru copiii din zone defavorizate

Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…

17 ore ago