Management

Roxana Tisăianu este noul Director General FrieslandCampina România

Reading Time: 2 minute

Începând cu data de 8 ianuarie 2024, Roxana Tisăianu preia funcția de Director General al FrieslandCampina România de la Ferenc Szecsko, care a condus compania în ultimii patru ani.

“Sunt încântată să mă alătur echipei FrieslandCampina România, recunoscută pentru lactatele de calitate oferite consumatorilor, în special prin intermediul unuia dintre cele mai puternice și iubite brand-uri românești, Napolact. Piața de lactate este una foarte competitivă, dar, în același timp, consumul este încă cu mult sub media europeană, are un potențial frumos de creștere odată cu orientarea consumatorilor români tot mai mult către o alimentație nutritivă, sănătoasa. Obiectivul meu este să dăm un nou impuls inovativ companiei și categoriilor în care acționăm, să găsim rețeta de succes pentru o creștere sustenabilă, împreună cu partenerii noștri, retaileri, fermieri și consumatori.”

Roxana Tisăianu, Managing Director FrieslandCampina România

Cu o experiență de peste 25 ani în industria FMCG și retail, Roxana Tisăianu a ocupat numeroase funcții de conducere și a contribuit la dezvoltarea unor brand-uri de renume internațional în companii precum Danone, Coca-Cola, Orkla Foods.

Și-a început cariera în compania Mercury Promotions, urmată de o poziție de Trade Marketing Manager la Orkla Foods, iar apoi s-a alăturat companiei Danone, unde a coordonat echipe locale și globale, în România, Franța și Olanda. Ulterior, a condus compania Reckitt din poziția de Director General SEE Health, iar înainte de a prelua conducerea FrieslandCampina România a ocupat funcția de Integrated Execution Director Eurasia-Middle East în cadrul companiei Coca-Cola.

FrieslandCampina România este parte a companiei olandeze Royal FrieslandCampina, unul dintre cei mai mari producători de lactate din lume. FrieslandCampina este prezentă pe piața românească cu mărcile Napolact, Campina și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte. Brandul local Napolact este un brand în creștere și primul brand românesc de lactate din Top 50 de branduri românești conform Biz.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Xiaomi lansează în România brățările inteligente Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active

Xiaomi lanseaza în România noile Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active, dispozitive portabile concepute pentru…

2 ore ago

AROBS Engineering testează AlertBox, care va conecta Starlink și Iridium la sistemele naționale de management al situațiilor de urgență

AROBS Engineering a început faza de testare a dispozitivelor prototip AlertBox, care conectează două rețele globale de sateliți (Starlink și…

2 ore ago

Avon deschide propriul concept store în București

Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…

2 ore ago

Fondatorii Revolut anunță pentru 2025 asistent AI, credit ipotecar și rețeaua proprie de ATM-uri

Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…

3 ore ago

Liga punctelor Penny continuă cu echipamente și accesorii sportive pentru cluburi de fotbal de copii, juniori și tineret

Programul Liga punctelor, desfășurat între 11 septembrie și 5 noiembrie 2024, în parteneriat cu Federația Română de Fotbal, a reușit…

5 ore ago

Cum a făcut David Vest muzică în Est în anii ’80

A fost, cel mai probabil, singurul interpret american de rock, jazz și blues care a venit în România pentru a…

5 ore ago