Roxana Popescu, Avon: Pasiunea pentru industria frumuseții, cheia succesului
Reading Time: 3 minuteRoxana Popescu, General Manager al Avon, vorbește pentru Biz despre cum „succesul se trăiește și se simte dincolo de obiective de business și indicatori financiari”.
Cum au fost ultimii 25 de ani pentru Avon în România?
Ultimii 25 de ani au reprezentat o călătorie extraordinară pentru Avon în România, iar personal am avut oportunitatea să cresc odată cu brandul nostru.
De la primul parfum la poziţia #1 printre jucătorii din categorie, de la primul proiect social la peste 3,5 milioane de dolari donaţi în lupta cu cancerul de sân şi violenţa domestică, echipa noastră a scris povestea Avon în România, povestea unei comunităţi de peste 120.000 de reprezentanţi care mă încarcă în fiecare zi cu pasiunea și cu energia lor.
În toţi aceşti ani, Biz ne-a servit ca reper în presa business şi nu doar ca sursă de ştiri, ci mai ales ca sursă de inspiraţie și de conectare cu specialiști din mediul business. Proiectele care au purtat semnătura BIZ, de la edițiile de Biz Exchange la evenimente ca Zilele Biz sau Extraordinary Women, sunt o parte dragă nouă din călătoria ultimilor 25 de ani și vă dorim încă 25 în care să continuați să inspirați mediul business românesc.
Cum considerați că a contribuit Avon la încurajarea spiritului antreprenorial al femeilor din România?
Încurajarea femeilor să crească și să se dezvolte după propriile reguli este „inima” businessului nostru în România și în toate țările în care suntem prezenți. Prin însuși modelul de relationship selling le oferim posibilitatea să își transforme pasiunea pentru frumusețe într-o sursă de venit și de dezvoltare. Sunt atâtea modele de veritabile antreprenoare în echipa noastră.
Anul acesta am făcut un pas important și am extins oportunitatea de parteneriere cu brandul Avon, iar antreprenorii care își doresc un business în beauty pot opta pentru un magazin Avon în sistem de franciză. În luna septembrie, primele magazine vor fi deschise în centre comerciale din București și Ploiești.
Care sunt acum provocările unui antreprenor în lumea frumuseții și cum s-au modificat ele în ultimii 25 de ani?
Mediul de business și lumea frumuseții sunt într-o continuă evoluție, iar provocările antreprenorilor s-au multiplicat. Digitalizarea, personalizarea și sustenabilitatea sunt doar câteva dintre tendințele care au modelat piața pe parcursul anilor. Dacă în trecut, provocările erau legate mai mult de accesul la informație și la resurse, astăzi competiția este acerbă.
Pe parcursul anilor ne-am reinventat constant tocmai din dorința de a ne menține în permanență la nivelul celor mai înalte așteptări: îmbunătățim continuu formulele produselor noastre pentru a oferi cele mai înalte standarde de calitate la un preț accesibil.
Astfel, ne mândrim cu produse premiate la nivel global, cum este Serul Anew Power cu Tehnologia brevetată Avon Protinol și fabricate întotdeauna cu grijă pentru natură și pentru animale. Far Away, cea mai iubită colecție de parfumuri Avon la nivel global, este cel mai bun exemplu în acest sens, cu arome obținute prin procedee care nu afectează culturile de ingrediente-cheie din compoziția lor și recipiente reciclabile și cu opțiune de refill. Certificarea Leaping Bunny este un alt lucru cu care ne mândrim, reprezentând cea mai înaltă atestare oficială a faptului că niciun produs Avon nu este testat pe animale nicăieri în lume.
Cum definiți succesul și ce sfaturi aveți pentru femeile antreprenoare?
Cred că succesul se trăiește și se simte dincolo de obiective de business și indicatori financiari. Pentru mine, succesul este strâns legat de oameni, de contribuția pe care o pot aduce la împlinirea personală și profesională a celor din jur.
Acesta este și sfatul meu pentru femeile antreprenoare: în drumul lor spre împlinirea în business, să își caute și urmeze întotdeauna misiunea, acel „de ce” personal situat întotdeauna deasupra oricărui obiectiv financiar care are puterea să ne alimenteze indiferent de situație.
De asemenea, pentru că la rândul meu am învățat în Avon despre puterea lui „împreună”, le recomand să își formeze în jurul lor o rețea de susținere puternică, o comunitate în care să găsească valori comune, inspirație, ajutor atunci când este nevoie și în care să poată contribui la rândul lor la dezvoltarea altor femei. Este uimitor ce putem face atunci când acționăm împreună!
Nu în ultimul rând, le lansez exact aceeași invitație pe care brandul Avon o are pentru toate consumatoarele sale: să creadă în puterea lor!
Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 386 (16 septembrie – 16 octombrie 2024). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz