Roxana Memetea: incepem 2013 cu optimism
Reading Time: 2 minute<p> Agentia de creatie Brandstalk, apartinand The Group, a devenit de la sfarsitul anului trecut DDB Romania, in urma afilierii la reteaua internationala a agentiei DDB Worldwide, apartinand grupului Omnicom. Ce schimbari intervin in urma acestei afilieri si care sunt planurile cu care agentia incepe anul 2013, am aflat de la Roxana Memetea, Managinng Partner al DDB Romania. </p> <p> </p> <p> <strong>Ce inseamna pentru voi afilierea la reteaua internationala DDB Worldwide?</strong></p> <p> DDB este unul dintre cele mai prestigioase branduri ale publicitatii si este visul oricarui publicitar sa poata contribui la reputatia acestuia. Cu siguranta acest parteneriat ne va oferi accesul catre instrumente eficiente si metode/abordari profesioniste unice care apartin acestei retele, cunostinte pe care le vom transfera automat catre proiectele clientilor nostri.</p> <p> </p> <p> <strong>Ce detalii poti sa ne dai legat de procesul de afiliere?</strong></p> <p> Afilierea agentiei de creatie Brandstalk la reteaua internationala DDB a reprezentat o evolutie fireasca a parteneriatului consolidat deja intre The Group si Omnicom.</p> <p> </p> <p> <strong>Care vor fi cele mai importante schimbari in agentie odata cu aceasta afiliere?</strong></p> <p> In acest moment avem o echipa stabila, gata sa porneasca in noua aventura. DDB este cunoscuta in toata lumea pentru creativitatea cu care se adapteaza climatului de business si a accentului pe care il pune pe oameni, pe latura umana si creativa a lor. La DDB suntem “idea makers” si incercam sa rezolvam probleme complexe de business, sa facem sa dispara toate grijile pastrand mereu componenta de “fun”. Asadar, principala schimbare in agentie va fi de filozofie, de mind set si de deschidere catre lucrul in echipa extinsa.</p> <p> </p> <p> <strong>Ce nu se va schimba?</strong></p> <p> Cu siguranta nu se va schimba atitudinea noastra fata de clienti/parteneri, flexibilitatea, curiozitatea si pasiunea pentru proiectele noastre. Sunt atribute care ne-au diferentiat si care alaturi de know how-ul retelei DDB ne asteptam sa livreze rezultatele asteptate.</p> <p> </p> <p> <strong>Cu ce gand ati inceput 2013?</strong></p> <p> 2013 l-am inceput cu ganduri optimiste, obiective curajoase si multa forta de munca. Speram ca noul an sa fie unul de dezvoltare pentru agentia noastra, sa transferam know how-ul retelei DDB asupra oamenilor si a clientilor nostri.</p> <p> </p> <p> <strong>Ce asteptari aveti de la piata de publicitate romaneasca in 2013? Sa ne asteptam la mai bine sau la mai rau?</strong></p> <p> Credem ca anul acesta va fi unul la fel de dificil din punct de vedere al contextului economic si automat acest lucru se va reflecta si asupra bugetelor de marketing ale clientilor nostri care credem ca vor scadea. In continuare diferenta va veni din capacitatea de adaptare la noile conditii, evolutiilor tehnologice din piata si deschiderea catre experiente noi. Trebuie sa fim totodata precauti, atenti si eficienti in activitatea noastra de zi cu zi.</p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz