Rose Far Niente, in doua arome
Reading Time: 2 minuteUrmand tendintele de consum la nivel mondial, in ultimii ani, vinul rose a inceput sa devina tot mai popular si printre consumatorii din segmentul premium si super-premium din Romania. In acest context, Vincon si Propaganda Brand New au lansat brandul Rose Far Niente.
Rose Far Niente poate fi gasit in magazinele de retail, in raioanele cu vinuri premium, in doua soiuri: Rose – 2014, demisec (un rose obtinut din Cabernet Sauvignon) si Busuioaca de Bohotin – 2012, dulce.
Rose-ul din Caubernet Sauvignon este definit de aromele proaspete de vara, printre care domina cele de capsuni supracoapte si fragi. Este un vin cu un gust fructat, catifelat, proaspat si cu o aciditate bine reprezentata. In scurta sa existenta, vinul a primit deja doua distinctii: Gran Menzione la Vinitaly 2015 si Medalia de Aur la Vinvest 2015.
Busuioaca de Bohotin Rose Far Niente este un vin rose dulce, delicat, cu o culoare stralucitoare, roz somon. Este un vin corpolent, imbietor, dar surprinzator de proaspat si expresiv, in care se regasesc arome de busuioc si trandafiri pentru dulceata.
Echipele care au lucrat la proiect:
Propaganda: Ion Barbu – Copywriter & Senior Graphic Designer | Diana Caracota –Strategic Planner | Madalina Oanta – Branding Director | Teodora Tunsu – Branding Manager
Vincon: Simona Hancu – Marketing Director | Bogdan Costin – Brand Manager | Horatiu Mitu – Brand Manager
Vincon Romania detine circa 1.500 de hectare de vita de vie in podgoriile Odobesti, Cotesti, Panciu si Husi, dar si 11 crame. In portofoliul de vinuri si vinarsuri Vincon se afla branduri recunoscute, lideri in segmentul lor, precum Beciul Domnesc, Miorita si Jad, alaturi de branduri de vinuri premium noi, multiplu medaliate, precum Mirabilis Machina, Egregio, Doua Vorbe si vinarsuri nou lansate – Miorita X.O. de 25 de ani vechime si Miorita X.O. de 30 de ani vechime.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz