Romtelecom si Cosmote devin Telekom Romania
Reading Time: 2 minuteIncepand cu jumatatea lunii septembrie, Romtelecom si Cosmote Romania vor comunica sub acelasi brand, Telekom Romania, in timp ce denumirile legale vor fi Telekom Romania Communications SA (in loc de Romtelecom SA), respectiv Telekom Romania Mobile Communications SA (in loc de Cosmote Romanian Mobile Telecommunications SA).
„Aceasta schimbare va insemna o noua experienta, construita in jurul filozofiei one stop shop, care aduce servicii simplificate, integrate si personalizate”, se arata intr-un comunicat al companiei.
Schimbarea de brand inseamna ca Telekom Romania va avea magazine integrate fix-mobil. In total, 43 de magazine corporate vor fi renovate in intregime anul acesta, in linie cu identitatea si grafica noului brand. Dintre acestea, sapte concept stores vor oferi clientilor o experienta interactiva, hi-tech, conform standardelor Deutsche Telekom.
De asemenea, va exista un singur call centre, un singur website si o singura prezenta in social media pentru toti utilizatorii de servicii fixe sau mobile. 68.000 de ore de munca au fost dedicate de catre mai multe echipe de IT pentru a implementa schimbarile impuse de noua identitate.
„In acest moment, unul din doi romani folosesc serviciile noastre fixe sau mobile. Impreuna, suntem o mare comunitate, conectata prin tehnologie si experiente impartasite. Asta ne onoreaza si, in acelasi timp, ne da o mare responsabilitate: sa livram o experienta «T» completa, asta insemnand tehnlogie competitiva, servicii inovative si o filosofie de brand reinnoita”, a declarat Nikolai Beckers, CEO Romtelecom si Cosmote Romania.
Potrivit companiei, nu va exista nicio discontinuitate in serviciile oferite. Toate ajustarile necesare corespunzatoare procesului de rebranding nu vor necesita actiuni suplimentare din partea clientilor. Dupa finalizarea proiectului, toate produsele si ofertele actuale vor fi continuate si vor fi inlocuite, treptat, de produse sub brandul „T”.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz