Companii Stiri

Rompetrol a avut vânzări de carburanți în creștere cu 12% în T1 pe piața locală și a deschis 12 benzinării noi în regiune

22 mai 2020 2 min

Rompetrol a avut vânzări de carburanți în creștere cu 12% în T1 pe piața locală și a deschis 12 benzinării noi în regiune

Reading Time: 2 minute

Grupul KMG International a deschis în perioada ianuarie-aprilie 12 noi stații noi Rompetrol în România (șapte unități), Bulgaria și Georgia. Este vorba atât despre stații proprii, cât și Partener Rompetrol și Rompetrol Expres.

Extinderea va continua în următoarele două luni cu 19 benzinării noi, dintre care 11 în România, patru în Georgia, trei în Republica Moldova și una în Bulgaria.

Pe lângă cele șapte stații noi, divizia de retail din România, Rompetrol Downstream, a deschis și două noi puncte de comercializare a gazului petrolier lichefiat, astfel că rețeaua operată de companie pe plan intern a ajuns la 395 de stații (153 de stații proprii și 242 Rompetrol Partener și Rompetrol Expres).

Măsurile de limitare a deplasărilor interne și internaționale și apoi instituirea stării de urgență în regiune au determinat scăderi ale vânzările de carburanți prin stațiile Rompetrol de la mijlocul lunii martie, atât față de lunile anterioare, cât și față de perioada similară a anului trecut.

Cele 4 subsidiare de retail ale Grupului au reușit, totuși, în primul trimestru din 2020 o creștere de peste 9% a volumelor comercializate în retail. În România, principala piață de desfacere, Rompetrol Downstream a consemnat o majorare cu 12% a vânzărilor de carburanți pe segmentul de retail.

Rompetrol și-a extins gama de servicii și produse prin deschiderea a 3 noi spălătorii auto în apropierea stațiilor sale din Cluj, Bistrița și Sfântu Gheorghe, implementarea în 25 de stații a serviciului cashback și prin încheierea unor parteneriate cu magazinele online eMAG și Elefant.ro.

Astfel, au fost instalate 25 de puncte de livrare Easybox de la eMAG în benzinăriilor Rompetrol, iar cu Elefant.ro s-au creat 25 puncte de vânzare prin care s-au introdus noi produse în portofoliul stațiilor (cosmetice, parfumuri, cărți și jocuri).

Compania a lansat un concept unic pe piața de profil „Zero Contact”, prin care clienții pot solicita online și obține un card de alimentare cu carburanți Fill & Go prin semnarea digitală a contractului, pentru a putea apoi alimenta direct la pompă și folosi metodele online de plată a facturilor curente.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: