Romexpo, primul spațiu Unsmoke din România
Reading Time: 2 minuteLa distanță de câteva săptămâni de când a fost lansată oficial campania “Unsmoke România”, Philip Morris România încheie un parteneriat cu Romexpo, care devine primul spațiu Unsmoke de la noi din țară. Demersul se adresează atât fumătorilor cât și nefumătorilor, cu scopul de a purta o conversație onestă despre opțiunile pe care fumătorii le au pentru a elimina fumul din viețile lor.
Parteneriatul are ca obiectiv crearea unui spațiu fără fum și evidențiază rolul pe care îl are informarea participanților la expozițiile și târgurilor Romexpo, despre riscurile fumatului și, în același timp, despre alternativele mai puțin nocive la fumat.
“Este important pentru o companie ca Philip Morris care a investit peste 6,5 miliarde dolari în cercetarea și dezvoltarea de produse fără fum care sunt alternative mai bune pentru fumătorii din întreaga lume, să aibă alături parteneri care înțeleg misiunea noastră. Accesul la informație este esențial pentru a ajuta fumătorii să facă cea mai bună alegere pentru ei, iar parteneriatul cu Romexpo reprezintă un demers firesc pentru informarea și educarea sutelor de mii de vizitatori anuali ai spațiului”, a declarat Branislav Bibic, Managing Director, Philip Morris România.
Astfel, aproape un milion de vizitatori anual ai expoziției află de la intrare că spațiul este parte din campania Usmoke Romania, iar în diverse zone găsesc detalii despre alternativele la fumat și materiale informative.
“Instituția pe care o reprezint a încurajat întotdeauna investițiile în cercetare și dezvoltare care vin dinspre mediul privat, acestea ajutând dezvoltarea societății și a mediului de afaceri. Parteneriatele public-privat sunt semne ale normalității unei societăți, iar parteneriatul cu Philip Morris merge dincolo de o asociere de imagine, fiind un demers de a încuraja societatea să facă alegeri mai bune”, a completat Mihai Daraban, președintele Camerei de Comerț și Industrie a României.
“Unsmoke România” este prima campanie împotriva efectelor fumatului demarată de o companie din industria tutunului și face parte din inițiativa “Unsmoke Your World”, desfășurată de Philip Morris în mai multe țări.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz