Românii își asigură mai degrabă mașina decât viața
Reading Time: < 1 minutRomânii își asigură mai degrabă mașinile decât viața și proprietățile, piața de asigurări de viață și cea de property fiind subdezvoltate, spune președintele Consiliului Director al grupului austriac Vienna Insurance Group (VIG), Elisabeth Stadler.
Reprezentanta VIG a arătat, într-o conferință de presă, la București, că asigurările sunt percepute în România ca fiind un cost, nu ca o investiție pentru protejarea celor asigurați în cazul unui eveniment neașteptat.
“Este necesară îmbunătățirea nivelului de educație financiară pentru a asigura dezvoltarea pieței. Asigurările sunt percepute ca fiind un cost, nu ca o nvestiție pentru protejarea celor asigurați în cazul unui eveniment neașteptat”, a spus Stadler.
Grupul austriac de asigurări Vienna Insurance Group (VIG) a înregistrat în primele nouă luni din acest an prime brute subscrise de 7,153 miliarde euro și un profit (înainte de impozitare) de 331 milioane euro.
Primele brute subscrise au crescut cu 2,7 procente până la 7,153 miliarde euro în primele trei trimestre din 2017. Toate liniile de business au marcat creşteri satisfăcătoare, cu excepţia segmentului poliţelor de asigurare de viaţă cu primă unică, unde VIG își menține politica prudentă de subscriere. Primele au crescut cu 5,6 procente, excluzând impactul produselor de asigurare cu primă unică. Creşterea s-a datorat în principal segmentului auto şi altor segmente de asigurări daune/accidente, fiind susţinută în principal de Polonia, Ungaria, Republica Cehă, Slovacia, Bulgaria, Croaţia şi Serbia. Polonia, Slovacia şi România au înregistrat de asemenea creşteri ale asigurărilor de viaţă.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz