Aproape 4 milioane de kebab-uri au fost comandate de români în 2023 , țara noastră situându-se pe primul loc la comenzile de kebab din ultimul an la nivel global, din toate cele 23 de țări în care operează Glovo.
Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a realizat cu ocazia Zilei Internaționale a Kebabului, sărbătorită la nivel global pe 12 iulie, o analiză a comenzilor pentru popularul fel de mâncare.
În topul sortimentelor de kebab comandate de utilizatori se numără shaorma mare de pui, kebab la farfurie mare, shaorma cu carne de curcan și kebap de pui cu brânză. De asemenea, în clasamentul celor mai apreciate ingrediente se situează puiul, urmat de curcan, vită, amestec mix și falafel. Totodată, mai mult de jumătate de milion dintre comenzile de kebab sunt livrate în formatul la farfurie, cu o creștere a cererii cu 17% față de 2022.
Minutul de aur s-a înregistrat anul trecut pe 21 noiembrie, la ora 19:14, când s-au livrat peste 30 de comenzi de kebab în toată țara.
De asemenea, ziua în care au fost livrate cele mai multe comenzi din ultimele 12 luni a fost 8 martie, când s-au livrat peste 600 de porții de kebab pe oră, urmată de 12 ianuarie și 15 martie. În ceea ce privește intervalul orar, vârful comenzilor a fost înregistrat la ora 19:00, utilizatorii preferând kebabul în special pentru masa de seară. Astfel, 35% dintre comenzile din ultimul an au fost livrate în intervalul 18:00 – 21:00, în timp ce 27% dintre comenzi au fost plasate între 12:00 – 15:00.
Anotimpul preferat de români cu cele mai multe comenzi înregistrate este primăvara, luna favorită cu cel mai mare apetit pentru kebab fiind ianuarie.
Cele mai multe sortimente de kebab au fost comandate anul trecut în București, Constanța și Timișoara. În același timp, printre orașele care au înregistrat în 2023 cea mai mare creștere a cererii de kebab comparativ cu 2022, se numără Lugoj, Sighișoara și Turda.
Când vine vorba de cel mai mare fan al kebabului, titlul îi revine unui bucureștean care a efectuat anul trecut 349 de comenzi, iar cea mai scumpă comandă îi aparține unui utilizator din Ploiești, care a comandat kebab în valoare de 1600 de lei.
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…