Romanii cumpara mai multe salate Eisberg
Reading Time: < 1 minut<p> </p> <p> Eisberg Romania anunta o crestere de 8% in primul semestru, fata de aceeasi perioada a anului trecut. In 2012, compania a realizat o cifra de afaceri de 3,5 milioane de euro.</p> <p> </p> <p> Eisberg joaca pe o piata in crestere de la an la an. In Romania, piata produselor de tip convenience numara aproximativ 300.000 de consumatori unici. Aceasta este concentrata pe urban, zonele rurale nefiind inca atinse. 50% este reprezentata de Bucuresti care consuma jumatate din volumul salatelor ready-made. Capitalei ii urmeaza in top Moldova si Banatul. Din punct de vedere al gustului, romanii manifesta o usoara inclinatie spre frunzele sensibile de tipul rucola.</p> <p> </p> <p> Materia prima pentru mixurile brand-ului provine din culturi realizate pe camp. Foarte rar in sere sau solarii. „In functie de sezon, tarile de provenienta sunt Spania, Italia, Grecia, Turcia si nordul Africii pe timp de iarna, Europa Centrala si Olanda pe perioada verii. Si Romania ocupa un loc in acest tablou insa nu are un aport consistent deoarece cultura este conditionata foarte mult de factorii de mediu” declara Lucian Trofin, director general Eisberg Romania. </p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz