În ultimele două luni din an, angajații români vor achiziționa cadouri, servicii turistice și bilete la festivaluri precum Untold, Neversea, Electric Castle și Afterhills, direct din bugetul de beneficii oferit de angajatori.
Angajații vor cumpăra beneficii în valoare de peste 45 milioane euro prin intermediul BenefitOnline, potrivit celei mai recente analize întocmite de aceeași platformă. Bugetele cheltuite de angajați în platformă vor reprezenta aproximativ 30% din totalul anual, în mare parte din pricina regulii impuse de companii de a folosi bugetului aferent anului 2019 până la sfârșitul lunii decembrie.
Cardurile cadou la retaileri și tichetele cadou, voucherele de vacanță și biletele la festivaluri, spectacole și tichetele culturale vor cumula aproape 30% din bugetele cheltuite de angajații care își primesc beneficiile extrasalariale prin intermediul BenefitOnline.ro.
Până la 10% din bugetele de beneficii din anul următor vor fi cheltuite pe tichete culturale. În plus, tichetele culturale, tichetele cadou și voucherele de vacanță fac parte din categoria beneficiilor deductibile și beneficiază de regim fiscal special.
“Estimăm că angajații vor cumpăra cadouri direct de pe BenefitOnline.ro în valoare de aproximativ 15 milioane de lei, doar în luna decembrie. Este o creștere de peste 400% față de media celorlalte luni din an și cu 110% față de decembrie 2018”, a declarat Stelian Bogza, cofondator, BenefitOnline.ro.
Tichetele cadou pot fi oferite angajaților și copiilor acestora cu diferite ocazii prevăzute în Codul Fiscal, valoarea maximă neimpozabilă și nesupusă contribuțiilor obligatorii fiind de 150 lei.
Angajații cumpără vacanțe la munte pentru sărbătorile de iarnă
Angajații vor realiza aproximativ 7.000 de tranzacții în categoria Turism Intern, cu o valoare totală de 3 milioane lei, valoarea medie a unei tranzacții în această secțiune fiind de aproximativ 450 lei, potrivit estimărilor BenefitOnline.ro.
“Tichetele de vacanță, au un regim de taxare de doar 10%, reprezentând impozitul pe venit și pot fi utilizate exclusiv pentru cazare sau pachete turistice pe teritoriul României”, completează Stelian Bogza, cofondator, BenefitOnline.ro.
Principalele destinații de vacanță accesate în ultimele 2 luni ale lui 2019 sunt cele din zonele montane, Valea Prahovei fiind în vârful clasamentului alegerilor. Vacanțele achiziționate pe finalul anului sunt achitate de obicei din bugete de beneficii extrasalariale cumulate în timpul anului și vor fi consumate îndeosebi în perioada sărbătorilor de iarnă.
Bilete la Untold, Neversea, Electric Castle și Afterhills
Până la finalul lui 2019, angajații care folosesc platforma BenefitOnline.ro vor cheltui aproximativ 5% din bugetele de beneficii pe tichetele culturale.
Tichetele culturale reprezintă beneficii deductibile și pot fi acordate lunar sau ocazional, în limita a 150 lei, respectiv 300 lei, pentru achitarea contravalorii de bunuri și servicii culturale, precum: abonamente și bilete la spectacole, concerte, proiecții cinematografice, muzee, festivaluri, târguri și expoziții, permanente sau itinerante, parcuri tematice, inclusiv cele destinate copiilor, cărți, manuale școlare, albume muzicale sau filme.
Pe lângă bilete la cele mai apreciate festivaluri din România, precum Untold, Neversea, Electric Castle și Afterhills, angajații pot cumpăra, cu tichetele culturale, din platforma BenefitOnline.ro, produse și servicii culturale de la furnizori precum: Therme, Diverta, Cărturești, Bilete.ro, Cinema Hollywood Multiplex, abonamente la diverse reviste, bilete la muzeul MARe, Museum of Senses, Dino Parc, Arka Park.
Foto: © Rawpixelimages | Dreamstime.com
Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…
World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…
Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…
Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…
Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea…
Beyond Business School, companie fondată de antreprenorii în serie Andra Ghibuțiu și Grégoire Vigroux, anunță lista finală cu cei 66…