Românii au rezervat vacanțe pe litoral de peste 2 mil. euro la Târgul de Turism Online
Reading Time: 2 minuteMii de români au ales să-și rezerve sejurul pe litoralul autohton cu ofertele de la Târgul de Turism Online, organizat în perioada 14-18 februarie de Litoralulromanesc.ro, cel mai mare turoperator pe acest segment de vacanțe.
Valoarea totală a vânzărilor efectuate în acest interval a depășit două milioane de euro, în creștere cu aproximativ 20 de procente comparativ cu ediția din 2023 a evenimentului.
„Principala concluzie la finalul încă unei ediții a Târgului de Turism Online este aceea că tot mai mulți români preferă să-și rezerve vacanța pe litoral cu câteva luni bune înainte. În primul, turiștii sunt motivați de posibilitatea de a-și achiziționa sejurul la tarife mai mici decât în mod obișnuit, date fiind extra-reducerile aplicate la ofertele din programul Înscrieri Timpurii. În al doilea rând, cei care își fac rezervare din vreme știu deja că au toate șansele să prindă cele mai bune locuri în hoteluri și că această disponibilitate se diminuează pe măsură ce intrăm în sezon.”
Ionuț Nedea, CEO Litoralulromanesc.ro
Ce pachete au ales românii pentru vacanța pe litoral din 2024
Potrivit datelor centralizate de companie, variantele de pachete preferate de cei mai mulți turiști au fost cele de cinci nopți de cazare cu mic dejun. Totodată, unitățile de 3 stele au fost preferate de turiști, urmate de cele de 4 stele.
Valoarea medie a unei rezervări a fost de 3.200 de lei, dar au existat și excepții: cea mai scumpă vacanță rezervată cu ocazia Târgului de Turism a costat 14.641 lei, fiind vorba despre un sejur de 6 nopți pentru 7 persoane, pachet ce include servicii all inclusive la un hotel de 4 stele.
La polul opus, cel mai ieftin pachet achiziționat a fost în valoare de 160 de lei, respectiv un sejur de două nopți la un hotel de 2 stele, în luna iunie.
În ceea ce privește topul stațiunilor preferate de români, Eforie Nord ocupă prima poziție, urmată de Mamaia. Deși aflată pe locul al doilea, Mamaia a înregistrat cea mai mare creștere a numărului de rezervări efectuate față de ediția de anul trecut, cu un plus de 55%. Pe locul al treilea în clasament se situează Neptun-Olimp. În creștere față de anul trecut este și numărul solicitărilor de vacanțe în stațiunile Jupiter și Costinești.
Peste 200 de unități de cazare din toate categoriile de confort și din toate stațiunile de la Marea Neagră au participat la Târgul de Turism Online organizat de Litoralulromanesc.ro în intervalul 14-18 februarie. Pachetele turistice au putut fi achitate și cu vouchere de vacanță.
Litoralulromanesc.ro, deținut de Creative Eye SRL din Constanța, companie cu capital integral privat românesc, este cel mai mare retailer de vacanțe în stațiunile autohone de la Marea Neagră, atât ca număr de turiști, cât și ca vânzări. Portalul promovează peste 500 de structuri de cazare în stațiunile de pe litoralul românesc, de la unități de o stea până la cele de cinci stele. De la lansarea din 2005, turoperatorul a organizat vacanțe la malul mării pentru peste 1,4 milioane de turiști.
Foto 275458252 © Vasiliu Gabriel | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz