Creativitate

Romanian Creative Week 2022: 11 zile de artă în toate formele ei: muzică, design, tehnologie și fashion

Reading Time: 3 minute

gloTM continuă demersul #RWAC de susținere a artei și va fi prezent în cadrul celei de-a doua ediții Romanian Creative Week (RCW22), evenimentul dedicat industriilor creative românești, care se va desfășura în perioada 20-30 mai 2022, la Iași.

Prezența gloTM în cadrul festivalului Romanian Creative Week face parte din inițiativa #RebelsWithaCause, care a început în 2021 și continuă și anul acesta. Locul de întâlnire al artelor, unde explorarea creativității este încurajată dând RE:START întregii țări, este și locul unde gloTM te așteaptă să descoperi conceptul FUN&PURPOSE, libertatea de a experimenta, combinația ideală între artă și entertaiment.

Diversitate, creativitate si culoare la Romanian Creative Week 22

Inițiativa Rebels with a cause, prin care gloTM promovează creativitatea și imaginația artiștilor ca parte a misiunii brandului de a susține comunitatea artistică din România, poate fi descoperită la Iași încă din prima zi a Romanian Creative Week 22:  

  • gloTM a pregătit surprize în cadrul Catedral, evenimentul care îmbină muzica și artele vizuale; vom fi acolo pe 20 și 21 mai, la scena din Grădinile Palas Iași, alături de nume celebre din industria muzicală românească și internațională, cu jocuri de lumini inedite și un gloTM Premium Lounge unde să socializezi, să te relaxezi și să o iei de la început;
  • din 22 mai, vizitatorii se vor putea bucura de experiențele gloTM în secțiunile House of Influencers, New Media Alley, New Media Street, unde sunt pregătite activări inedite, instalații care folosesc tehnologii new media cu efect wow și zone instagramabile;
  • din 27 mai, gloTM vă așteaptă la VAN pentru diverse activări și animații ledscreen în zona de catwalk, pentru a vă lăsa inspirați de creațiile realizate de designeri consacrați; începutul spectacolului va fi marcat de un moment special care nu trebuie ratat – o trupă care va dansa pe scenă în ținute concepute de Irina Schrotter. 

Industriile creative – arte interpretative, muzică, film, modă, arte vizuale, new media, design – vă așteaptă la Iași alături de gloTM, pentru a experimenta arta sub conceptul #breakbinary, în cadrul perfect conturat de Romanian Creative Week, unde artiști talentați aflați la început de drum găsesc surse de inspirație.  

RCW22 continuă și anul acesta alături de gloTM misiunea comună de a susține industriile creative, asigurând un eveniment unde dezvoltarea, creația, inspirația și distracția se contopesc la fel ca arta prezentată în toate formele ei în cadrul celor 11 zile de festival.

Campania #RebelsWithaCause derulată de glo are ca scop susținerea industriei creative și a artiștilor români, ca parte a misiunii de brand. Filosofia acestuia este de a aduce împreună combinații inedite și experiențe noi, din dorința de a arăta că arta are atât sens, cât și impact pozitiv în dezvoltarea sustenabilă a comunităților. 

 *(18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.

Despre Romanian Creative Week

Aflat la cea de-a doua ediție, Romanian Creative Week este organizat de Federația Patronatelor din Industriile Creative (FEPIC), singura federație patronală reprezentativă la nivel național ce activează în sectorul Industriilor Creative din România. Înființată la Iași, în 2011, FEPIC a organizat, până în prezent, peste 50 de acțiuni de promovare națională și internațională a industriilor creative românești.

Alături de FEPIC, organizatori ai evenimentului sunt: Palas, Primăria Municipiului Iași, Muzeul Național al Literaturii Române Iași, Complexul Muzeal Național Moldova Iași, Universitatea „Al. I. Cuza”, Universitatea Națională de Arte „George Enescu” Iași, Universitatea de Medicină și Farmacie „Gr. T. Popa” Iași, Rodotex.

Romanita Oprea

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

2 ore ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

10 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

16 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

16 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

17 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

17 ore ago