gloTM continuă demersul #RWAC de susținere a artei și va fi prezent în cadrul celei de-a doua ediții Romanian Creative Week (RCW22), evenimentul dedicat industriilor creative românești, care se va desfășura în perioada 20-30 mai 2022, la Iași.
Prezența gloTM în cadrul festivalului Romanian Creative Week face parte din inițiativa #RebelsWithaCause, care a început în 2021 și continuă și anul acesta. Locul de întâlnire al artelor, unde explorarea creativității este încurajată dând RE:START întregii țări, este și locul unde gloTM te așteaptă să descoperi conceptul FUN&PURPOSE, libertatea de a experimenta, combinația ideală între artă și entertaiment.
Inițiativa Rebels with a cause, prin care gloTM promovează creativitatea și imaginația artiștilor ca parte a misiunii brandului de a susține comunitatea artistică din România, poate fi descoperită la Iași încă din prima zi a Romanian Creative Week 22:
Industriile creative – arte interpretative, muzică, film, modă, arte vizuale, new media, design – vă așteaptă la Iași alături de gloTM, pentru a experimenta arta sub conceptul #breakbinary, în cadrul perfect conturat de Romanian Creative Week, unde artiști talentați aflați la început de drum găsesc surse de inspirație.
RCW22 continuă și anul acesta alături de gloTM misiunea comună de a susține industriile creative, asigurând un eveniment unde dezvoltarea, creația, inspirația și distracția se contopesc la fel ca arta prezentată în toate formele ei în cadrul celor 11 zile de festival.
Campania #RebelsWithaCause derulată de glo are ca scop susținerea industriei creative și a artiștilor români, ca parte a misiunii de brand. Filosofia acestuia este de a aduce împreună combinații inedite și experiențe noi, din dorința de a arăta că arta are atât sens, cât și impact pozitiv în dezvoltarea sustenabilă a comunităților.
*(18+) glo™ este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor adulți de produse din tutun sau nicotină.
Aflat la cea de-a doua ediție, Romanian Creative Week este organizat de Federația Patronatelor din Industriile Creative (FEPIC), singura federație patronală reprezentativă la nivel național ce activează în sectorul Industriilor Creative din România. Înființată la Iași, în 2011, FEPIC a organizat, până în prezent, peste 50 de acțiuni de promovare națională și internațională a industriilor creative românești.
Alături de FEPIC, organizatori ai evenimentului sunt: Palas, Primăria Municipiului Iași, Muzeul Național al Literaturii Române Iași, Complexul Muzeal Național Moldova Iași, Universitatea „Al. I. Cuza”, Universitatea Națională de Arte „George Enescu” Iași, Universitatea de Medicină și Farmacie „Gr. T. Popa” Iași, Rodotex.
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…
Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…