România fără ghișee. Campanie de promovare a digitalizării serviciilor publice
Reading Time: < 1 minutAsociaţia Română pentru Smart City (ARSC) anunţă lansarea campaniei „România fără ghişee”, cu scopul de a facilita comunicarea între instituţii şi interacţiunile cu cetăţenii.
„Ştiaţi că 7 din 10 români sunt nevoiţi să-şi ia o zi din concediu pentru a rezolva probleme ce ţin de interacţiunea cu instituţiile statului? Dosarul cu şină este reprezentativ pentru mare parte dintre administraţiile României şi putem renunţa la el doar prin implementarea unor soluţii inteligente de tip smart city, care ne-ar salva cea mai importantă resursă: timpul. Asociaţia Română pentru Smart City lansează campania „România fără ghişee” prin care ne propunem să identificăm şi să rezolvăm problemele cu care se confruntă cetăţenii atunci când interacţionează cu instituţiile publice, dar să le ajutăm şi pe cele din urmă să comunice eficient. O Românie digitală înseamnă calitate crescută a vieţii cetăţenilor, economie sustenabilă şi transparenţă în comunicare. „România fără ghişee” vine în ajutorul localităţii dumneavoastră pentru a facilita comunicarea între instituţii şi interacţiunile cu cetăţenii, astfel încât cozile de la ghişee să rămână de domeniul trecutului. Experienţa noastră şi know how-ul cu care vă întâmpinăm în această campanie poate face din oraşul pe care îl reprezentaţi un model de bună practică ce va fi preluat şi de alte administraţii”, se arată într-un comunicat de presă al asociaţiei, transmis, luni, Agerpres.
Asociaţia Română pentru Smart City reuneşte experţi şi profesionişti din fiecare domeniu relevant industriei, dar şi peste 260 de parteneri şi membri din ministere, primării, Consilii Judeţene, companii, universităţi, Centre de Cercetare şi Inovare etc.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz