De Ziua Imnului si in pragul Jocurilor Olimpice, precum si a meciurilor de calificare la Campionatul Mondial de fotbal, brandul de ciocolata Rom lanseaza o noua campanie care ii provoaca pe romani sa invete imnul si sa ii sustina pe sportivii care ne reprezinta tara, cantand in cor Desteapta-te, romane!
Site-ul recent lansat, invataimnul.ro, prezinta tutoriale cu cetateni straini dispusi sa ne invete pe noi, romanii, propriul imn national. Astfel, cei interesati, pot alege sa repete impreuna cu un american, cu o vietnameza, cu un chinez, cu un islandez, cu o nigeriana sau cu o iraniana.
Aici un scurt film manifesto al campaniei:
Campania poarta semnatura agentiei McCann Worldgroup Romania.
Rom Autentic face parte din portofoliul companiei Kandia Dulce, cel mai mare producator de dulciuri din Romania. Compania administreaza branduri cu traditie precum Kandia, Magura, Laura, Silvana sau Sugus si mai nou Primola, Novatini si Cremita.
După o investiție de 2,5 milioane de euro, Ecletico Villa, un boutique hotel de patru stele, se lansează în centrul…
Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…
Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…
Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…
Consumatorii români caută din ce în ce mai mult o experiență de cumpărături online mai bogată, personalizată și inovatoare atunci…
Internetics, festival de tradiție organizat de The Institute încă din 2001, a devenit o scenă de referință pentru performanțele și…