Rogalski Damaschin PR si GolinHarris, pe scena SABRE EMEA 2014
Reading Time: 3 minuteRogalski Damaschin Public Relations a castigat marele trofeu SABRE Awards la categoria Public Affairs pentru campania “Coalitia pentru o Noua Preventie 2013”, iar GolinHarris a castigat SABRE EMEA, trofeul GOLD, la categoria Divertisment, pentru campania de lansare a serialului Vikings, difuzat de HISTORY.
Initiata de “Fundatia Pretuieste Viata”, campania dezvoltata de Rogalski Damaschin Public Relations a convins autoritatile din Romania cu privire la necesitatea introducerii vaccinului pneumococic in planul national de imunizari, astfel incat in fiecare an aproape 200.000 de copii nou-nascuti vor beneficia de imunizare gratuita impotriva bolilor pneumococice.
Campania a impus pe agenda publica subiectul vaccinarii, astfel ca timp de aproape un an de zile a generat un val mediatic cu cel putin o stire publicata in fiecare zi despre subiectul vaccinari iimpotriva bolilor pneumococice. Campania a mobilizat publicul din Romania sa semneze o petitie publica adresata autoritatilor printr-un eveniment neconventional care a avut locpe 12 noiembrie 2012, atunci cand agentia a scos in strada si la metrou jucariile bebelusilor bolnavi, creand primul flash mob al ursuletilor de plus. Astfel, un simbol emotionant a devenit personajul principal al unei campanii care a acoperit 365 zile de activism.
Campania a fost nominalizata la doua categorii: Sanatate si Organizatii neguvernamentale.
La nivel national, “Coalitiapentru o Noua Preventie 2013” a fost distinsa in 2013 cu trei premii Golden Award for Exellence in cadrul Romanian PR Award. De asemenea, campania a obtinut distinctia Silver Award for Excellence la categoria Media Relations, incadrul aceleiasi competitii.
Tot incadrul SABRE Awards, Rogalski Damaschin Public Relations a fost nominalizata la categoria Special Events cu evenimentul “Casa din Carti de Joc”, prin care,alaturi de Amnesty International, a mediatizat cazurile de evacuari fortate ale romilor.
GolinHarris a castigat, in cadrul galei de decernare a premiilor SABRE EMEA, trofeul GOLD, la categoria Divertisment, pentru campania de lansare a serialului Vikings, difuzat de HISTORY.
Campania a fost gandita si implementata de echipa GolinHarris Bucuresti, avand activari atat in mediul offline, cat si online. Cosmin Tudoran, endorserul campaniei, a dat startul printr-un teasing prin care se transforma in viking. Acesta a renuntat la look-ul cu care ne-a obisnuit si s-a tuns exact ca personajele din serial. Primul episod transmis in Romania a fost marcat de un ospat tipic, in Centrul Vechi al Bucurestiului unde peste 150 de jurnalisti, bloggeri si parteneri au dansat pe ritmuri vikingesti. GolinHarris si HISTORY au realizat si un stunt stradal: trei vikingi au luat capitala la pas, s-au intalnit cu fanii HISTORY, au facut poze cu bucurestenii si au povestit despre noul serial, ce avea premiera chiar in acea seara.
Vikingii au ajuns si in redactiile principalelor publicatii, dar si in studiourile radiourilor romanesti, oferindu-le jurnalistilor un mic dejun nordic, demn de orice viking.
Echipa GolinHarris care a creat, coordonat si implementat acest proiect este formata din Diana Bucuroiu – Head of Project, Raluca Duta – Digital Community Manager, Catalina Ion – Media Associate, Adrian Stefanescu – Digital Associate, Simina Zidaru – Creative Associate si Alina Popa – Head of Consumer Division.
Premiile SABRE recompenseaza anual campaniile de relatii publice ce demonstreaza creativitate, integritate si eficienta. In ultimul deceniu, premiile SABRE au devenit un etalon in recunoasterea profesionalismului din industria de relatii publice.
Anual, agentii din peste 40 de tari inscriu peste 3.000 de campanii in competitie.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz