Rogalski Damaschin PR lansează #goodaffairs
Reading Time: < 1 minutRogalski Damaschin Public Relations anunta crearea unei noi companii specializate in Public Affairs si creata impreuna cu unul dintre cei mai experimentati specialisti in acest domeniu, #goodaffairs este condusa de Andreea Plesa, managing partner. Avand o echipa de specialisti cu experienta in mai multe industrii-cheie – farmaceutica, energie, banking&finance, FMCG, industrie si resurse, telecomunicatii, #goodaffairs furnizeaza analize si solutii strategice contextualizate in functie de agenda publica, adaptate modului de functionare al institutiilor si al grupurilor de interes.
Cu o experienta de 25 de ani in politica si Public Affairs, Andreea Plesa este unul dintre primii practicieni din Romania. Cariera sa de 5 ani intr-un partid politic, urmata de cea la Fundatia Soros Romania este completata de pozitia de consultant la prima firma de Public Affairs din Romania – Central Europe Consulting Government Relations, precum si de cea de Public Affairs Manager la Coca-Cola Romania si Director de Comunicare la UPC Romania. In ultimii ani, Andreea a fost vicepresedinte de comunicare la Rosia Montana Gold Corporation.
“Companiile, media si factorii de decizie sunt astazi mult mai sensibili la nevoile societatii. Rolul nostru este sa interconectam agenda de business cu cea a factorilor de decizie, cu cea a mass media si in final cu agenda sociala pentru gasirea unei solutii in beneficiul tuturor partilor. Viziunea noastra este aceea de a crea profit pentru societate prin practici responsabile de Public Affairs”, a declarat Andreea Plesa, Managing Partner si co-fondator al agentiei #goodaffairs.
Identitatea noii agentii a fost creata astfel incat sa reflecte aceasta pozitionare, avand la baza un logo construit ca un hashtag stilizat, simbolul dialogului, al unitatii si al comportamentului social si participativ care marcheaza astazi spatiul public.
Foto: Andreea Plesa
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz