După 19 de activitate în piața de energie din România, Grupul CEZ în România devine Grupul Evryo. Strategia, noua identitate și campania de rebranding sunt semnate de Rogalski Damaschin, agenția de comunicare a grupului de 10 ani.
Noua identitate evidențiază preocuparea Grupului pentru un viitor verde și pune în centrul tuturor acțiunilor beneficiul oamenilor, al comunităților și al întregii planete.
Numele Evryo esențializează misiunea brandului: scrierea celui mai bun scenariu de viitor pentru „fiecare om”. Simbolul grafic Evryo este inspirat din arhitectura robustă a eolienelor aflate în mișcare, care exprimă dinamism și evoluție.
Natura și vântul au fost sursa de inspirație în compunerea muzicii campaniei și a unei semnături audio pentru noul brand. Compoziția originală este semnată de artistul român Raul Kusak.
„Energia și puterea cântecului se datorează paletelor sonore create de sunetele instrumentelor muzicale naturale. Instrumente acustice, vii. Am ales și m-am bazat pe instrumentele orchestrei simfonice, începând cu instrumentele de percuție, trecând prin sunetul coardelor și terminând cu alamurile care sunt instrumente de suflat, adică funcționează cu aer.” (Raul Kusak)
Campania include un spot TV, execuții pentru mediul online, social media și PR.
Mai multe informații despre cum au luat naștere numele și identitatea noului brand, Evryo, pot fi regăsite accesând acest material video.
O recunoaștere în plus pentru parteneriatul dintre Grupul (actual) Evryo și Rogalski Damaschin a fost obținută aseară, în cadrul galei SABRE Awards EMEA 2024 care a avut loc la Londra. Rogalski Damaschin și Evryo au câștigat recunoașteri importante: un GOLD SABRE Award în categoria The Balkans, pentru campania de employer branding „Din CEZ motive” și un Certificat de Excelență în cadrul Premiilor de Inovație SABRE, în categoria AI/Virtual Reality/Augmented Reality/Immersive Technology pentru campania „Întoarce timp pentru natură”, campanie finalistă și în categoria ESG.
„În spatele noului nume stăm tot noi, aceeași echipă care în fiecare zi lucrează pentru un bine comun pentru noi toți. De la nume, la simbol grafic, culori sau viziune și valori, Evryo nu își propune altceva decât conectarea naturii și a energiei verzi cu cea a oamenilor,” a declarat Angelica Barbu, Chief People and Brand Officer Evryo.
„De-a lungul celor 10 ani, alături de CEZ am sărbătorit multe premiere. Am parcurs un drum lung împreună, am învățat unii de la alții și am avut încredere unii în alții. Probabil cea mai mare dovadă de încredere din partea unei companii este să te invite să lucrezi la noua ei identitate și apoi să (re)începi să comunici sub o nouă misiune. Nu a fost greu pentru că este una dintre situațiile fericite în care misiunea unei companii este în perfect acord cu realitatea ei. Într-o industrie atât de activă și competitivă precum energia, abia așteptăm să construim împreună în continuare”, a spus Alina Damaschin, Creative Partner Rogalski Damaschin.
Cu peste 17 ani de activitate, Rogalski Damaschin este una dintre cele mai performante agenții de comunicare din România, cu un portofoliu de clienți care activează în industriile de energie, construcții, tehnologie, financiar, sănătate, educație și produse de larg consum. Agenția este membră a celei mai mari rețele de agenții independente de comunicare, PROI Worldwide, din 2013 și a fost clasată în anul 2020 pe locul 3 în topul celor mai creative agenții de PR din EMEA, conform Global Creative Index realizat de PRovoke.
Reunind companiile Distribuție Energie Oltenia, Ovidiu Development, Tomis Team, MW Team Invest, TMK Hydroenergy Power și EVRYO Power, Grupul Evryo este cel mai mare producător privat de energie regenerabilă din România. Administrează și operează cel mai mare parc eolian operațional de pe uscat din România, produce energie verde prin sistemul hidroenergetic de lângă Reșița și operează primul sistem plutitor de energie solară fotovoltaică din România.
În același timp, pionieratul în producția de energie regenerabilă este completat de racordarea sistemului de distribuție a energiei electrice la standarde tehnologice moderne, care vin în sprijinul prosumatorilor. Prin compania Distribuție Oltenia, EVRYO gestionează și investește în rețeaua de distribuție care asigură alimentarea cu energie electrică pe un sfert din teritoriul țării, în regiunea Olteniei și a Munteniei.
MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…
„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…
Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…
Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…
Boon, un start-up inovator fondat în România, anunță lansarea oficială a platformei sale, care îmbină comerțul între colegi cu susținerea…
Afaceri rămase în familie, afaceri între frați, între părinți și copii, toate cu un numitor comun: meritocrația. Să construiești un…