Unic în România, chatbot-ul oferă non-stop şi gratuit informații care până acum puteau fi obținute doar prin intermediul echipelor BT din sucursale, agenții şi call center: IBAN-ul şi soldul conturilor curente în lei, euro sau dolari; sumele de plată aferente cardurilor de credit; numărul punctelor de loialitate acumulate pe cardul de cumpărături STAR; detalii despre rate, dobânzi, comisioane la credite sau popriri, respectiv cursul valutar, arată BT, într-un comunicat de presă.
Confidențialitatea informațiilor primite cu ajutorul robotului Livia este conferită de codul unic de identificare (CIF), dublat de cel primit pe telefon, ambele fiind necesar să fie completate la inițierea comunicării cu robotul prin Facebook Messenger sau Skype. Fiecare client BT are un cod unic de identificare, reprezentând o combinație de şapte cifre care apar în IBAN-ul propriului cont curent. CIF-ul se regăseşte pe extrasul de cont curent, inclusiv în cel din BT24 Internet Banking sau poate fi aflat prin alte trei modalități: în oricare sediu BT, prin email (contact@btrl.ro) sau telefonic, cu ajutorul echipei Call Center BT (0264.308.028).
Cum pot lua legătura cu Livia clienții Băncii Transilvania:
Proiectul robotul Livia a fost inițiat şi dezvoltat in-house, la Banca Transilvania, prin colaborarea echipelor IT, Dezvoltare Produse Retail, Marketing & Comunicare. Povestea sa, care a început cu întrebarea „Oare noi, la BT, putem face aşa ceva?”, poate fi urmărită pe Blogul BT.
Paşi BT spre digitalizare
Prin lansarea robotului Livia, Banca Transilvania face încă un pas spre digitalizare, conferind clienților mobilitate şi economie de timp. Ideea deschide perspective noi în comunicarea cu BT, dar şi în educația financiară prin contribuția la dezvoltarea deprinderilor de gestionare personală a informațiilor şi banilor, arată reprezentanții BT, în comunicat.
Banca Transilvania se orientează tot mai mult spre lansarea de soluții digitale, iar cele mai recente sunt următoarele:
6 din 10 români sunt supraponderali sau obezi, arată studiul cantitativ „Incidența obezității în rândul populației din România”, realizat în…
CFR Călători a pus în final în circulație începând cu data 20 noiembrie 2024, primul tren electric format din material…
Lucian Streche este un profesionist cu peste 17 ani de experiență în domeniul investițiilor financiare, fuziunilor și achizițiilor de companii,…
Hanwha Aerospace România și-a luat angajamentul să sprijine modernizarea Fortelor Armate ale României și să contribuie la întărirea flancului estic…
Rezident, rețeaua de apartamente de închiriat în regim hotelier din București, Predeal, Constanța, Eforie Nord și camere duble la Corbu,…
Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…