La doar 13 ani, Robert Niculae, a expus la New York, în cadrul primei expoziții internaționale de la Artio Gallery, o lucrare de artă ce ilustrează Mănăstirea Radu-Vodă.
Performanța artistică a tânărului l-a propulsat pe locul al doilea, după o selecție riguroasă, în categoria „Talente din toată lumea”, atrăgând aprecierea criticilor de artă, a artiștilor plastici și a colecționarilor din întreaga lume. La acest eveniment au participat pictori de toate vârstele, aflați la toate nivelurile de experiență și pregătire, veniți din toată lumea.
Tânărul artist s-a înscris, în perioada sărbătorilor pascale, în campania „100 de tineri pentru dezvoltarea României”, desfășurată la nivel național de Fundația Dan Voiculescu pentru Dezvoltarea României. În paralel cu studiile sale la Liceul „Nicolae Steinhardt” din București, Robert urmează cursurile Școlii de Artă nr. 3.
În spatele acestui succes stă o poveste despre pasiune și determinare. Robert și-a descoperit dragostea pentru pictură la vârsta de numai 8 ani, iar în decursul a doar trei ani, a reușit să organizeze prima sa expoziție la Grădina Moșescu din Râmnicu Sărat. Talentul său autentic a continuat să strălucească, iar la doar 12 ani, a expus prima sa expoziție personală, intitulată „Nihil Sine Deo”, la Teatrul Bulandra din București. De-a lungul timpului, Robert a participat la mai mult expoziții comune organizate la Muzeul Țăranului Român, UNARTE, Palatul Mogoșoaia, Biblioteca Metropolitană sau Muzeul Marinei Române.
Robert Niculae transpune pe pânză nu doar frumusețea lumii din jurul său, ci și o pasiune inflăcărată pentru artă și cultură. Prin munca sa creativă și angajamentul său față de dezvoltarea sa personală și a țării sale, Robert este un exemplu inspirațional pentru tinerii artiști din întreaga lume și un ambasador al bogăției culturale și spirituale a României.
„Pictez în primul rând pentru că-mi aduce bucurie. Pictez pentru a-i bucura și pe alții, deoarece am văzut în ultima vreme că oamenii sunt mai puțin atrași de pictură și de artă în general. Consider că ar fi bine să readuc pictura în atenție și să bucur oamenii cu picturile mele. Văd pictura ca pe o armonie și totodată ca o joacă pentru toți”
Robert Niculae, artist
Campania „100 de tineri pentru dezvoltarea României” a fost lansată în spiritul sărbătoririi unității și identității naționale și își propune să aducă în prim-plan poveștile și realizările celor mai remarcabili copii și tineri din România, care, prin pasiunea, dedicarea și talentul lor, au reușit să se facă remarcați la nivel național și internațional
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…
Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…
O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…
Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…
De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…