Stiri Digital Management

Robert-Nicolae Feraru devine noul CEO al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0

19 nov. 2024 3 min

Robert-Nicolae Feraru devine noul CEO al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0

Reading Time: 3 minute

Robert-Nicolae Feraru preia funcția de CEO al agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0, o schimbare ce completează strategia de dezvoltare și viziunea de viitor a brandului.

Numirea sa vine la trei ani după alăturarea în calitate de partener asociat în boardul companiei, împreună cu Cosmin Sipoș în calitate de Chief Operating Officer. Robert preia responsabilitățile manageriale de la cei doi fondatori, Cristian China-Birta și Vlad Dulea, care se vor axa în viitor pe expansiunea brandului.

Robert-Nicolae Feraru este expert Social Media, trainer și speaker. În cei peste șapte ani petrecuți în cadrul companiei, acesta a urmat un parcurs ascendent, coordonând în primă fază activitatea departamentului de Social Media al agenției și preluând treptat atât gestionarea întregii echipe, cât și eficientizarea proceselor de management.

Robert-Nicolae Feraru, Kooperativa 2.0

„Cred în creșteri sustenabile și încă de la începutul carierei mele mi-am dorit foarte tare să integrez două dintre valorile personale în viața profesională: devotamentul și consecvența. La Kooperativa 2.0 am găsit susținerea și mediul propice pentru a face acest lucru, dovadă fiind parcursul meu aici care, pot spune cu mândrie că de acum capătă noi valențe. Ultimii ani au reprezentat o creștere accelerată pentru agenția noastră, dar ceea ce s-a întâmplat până acum a fost doar începutul. Preiau frâiele agenției și, alături de Cosmin, pornesc la drum cu promisiunea unei transformări sustenabile, menită să amplifice această mentalitate 2.0 pe care fondatorii Cristian China-Birta și Vlad Dulea au integrat-o atât de natural în ADN-ul brandului.”, declară Robert-Nicolae Feraru.

În noul rol, Robert-Nicolae Feraru își propune să valorifice potențialul creativ al echipei, dar și să inoveze procesele actuale de lucru printr-o strategie de tip early adopter ce vizează integrarea tehnologiilor emergente în mixul de comunicare ales pentru clienții din portofoliul agenției.

În urmă cu 12 ani, Kooperativa 2.0 intra în industria de marketing autohtonă cu servicii de Influencer Marketing și Social Media. Departamentele interne de Branding, PPC, PR, Comunicare, Media Buying, Web Design și SEO s-au dezvoltat treptat, ceea ce a determinat în ultimii ani trecerea către o abordare full-service.

„Este o decizie pe care am previzionat-o împreună cu Cristi în urmă cu mai bine de trei ani, atunci când Robert și Cosmin s-au alăturat managementului și ownership-ului agenției. A fost nevoie de timp pentru a aduce ideea în concret și considerăm că acum, mai mult ca oricând, este momentul potrivit pentru această schimbare. Spun acest lucru pentru că atât eu, cât și Cristi, ne dorim ca în următoarea perioadă să ne axăm pe zona de dezvoltare și expansiune a brandului. Și poate cel mai important, pentru că suntem mândri să predăm ștafeta unor oameni care nu doar cunosc extrem de bine echipa, ci o și înțeleg. Robert vine cu o perspectivă nouă și îndrăzneață asupra a tot ceea ce am construit până acum și sunt convins că abordarea lui va duce Kooperativa 2.0 la nivelul următor”, susține Vlad Dulea, Co-fondator al agenției.

Tranziția managerială a fost anunțată de către Cristian China-Birta, Co-fondator al agenției, în cadrul Koonferinței Shift Happens – primul eveniment propriu al Kooperativa 2.0 care a adunat pe 15 noiembrie peste 350 de participanți.

„Pasul pe care Kooperativa 2.0 îl face acum reprezintă de fapt unul dintre obiectivele pe care le-am setat la începuturile agenției noastre: să le oferim colegilor perspective de dezvoltare care să fie benefice ambelor părți implicate. Numirea lui Robert în funcția de CEO este dovada că reușim ceea ce ne propunem, iar acest lucru mă face și mai mândru că sunt contemporan cu această schimbare ce vine la pachet cu un upgrade 2.0.”, completează Cristian China-Birta, Co-fondator al agenției.

Parcursul companiei din ultimii cinci ani a reprezentat o perioadă de investiție și de creștere a numărului de angajați, care s-a dublat încă din perioada pandemică. Echipa este astăzi formată din aproape 40 de angajați, iar cifra de afaceri va depăși anul acesta 2 milioane de euro.

Înființată în 2012 de Cristian China-Birta și Vlad Dulea, antreprenori cu experiență îndelungată în online, Kooperativa 2.0 a devenit în timp o agenție cu servicii complete de Social Media, Branding, PR și Web Development care acoperă toate nevoile de comunicare și promovare ale clienților.

Kooperativa 2.0 este membră a celor mai importante asociații din domeniul publicității și comunicării din România: IAB, IAA, ARRP și AMCOR, o garanție suplimentară a faptului că agenția pune accent pe cele mai bune practici în domeniul publicității, PR-ului & marketingului online.

Array

Articole pe aceeași temă: