Categories: LifestyleStiri

Robbie Williams, la Bucuresti pe 17 iulie

Reading Time: < 1 minut

Robbie Williams va sustine primul concert in Romania pe data de 17 iulie. Evenimentul muzical va avea loc in Piata Constitutiei si face parte din turneul international “Let Me Entertain You”, care se va desfasura in peste 10 tari si care incepe in martie 2015.

Biletele pentru concert sunt disponivile incepand cu data de 24 februarie 2015, de la ora 16.00, in reteaua Eventim si online pe www.eventim.ro.

Sponsorul principal al concertului din Romania va fi Telekom.

“Anul acesta aducem cea mai intensa experienta muzicala pentru publicul din Romania, unde stim ca Robbie are mii de fani. Cu siguranta va fi o experienta care va merita sa fie impartasita. Mai mult, clientii „T” care sunt fani ai pop-starului britanic se vor bucura de o serie de surprize, care vor fi anuntate în curand”, spune Mathias Hanel, Chief Commercial Officer, Segmentul Rezidential, Telekom Romania.

Anul acesta muzica este una dintre directiile principale in strategia de sponsorizari ale brandului Telekom, in linie cu strategia internationala a Deutsche Telekom.

Concertul este organizat de Marcel Avram East European Production si D&D East.

 

Update

In primele 90 de minute de la punerea in vanzare, s-au cumparat 21.500 de bilete, iar pana la finalul saptamanii, organizatorii estimeaza ca vor vinde peste 30.000 de bilete.

Biletele early bird, la valoarea redusa de 151,2 lei, pot fi cumparate in urmatoarele doua saptamani, in exclusivitate din reteaua de magazine Germanos. Restul biletelor sunt disponibile si online, pe www.eventim.ro.

Cu acest ritm al vanzarilor, Robbie Williams bate recordul de vanzari detinut de alti artisti internationali care au cantat în Romania: Rolling Stones, Madonna, Depeche Mode sau Lady Gaga.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

7 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

7 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

9 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

11 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

12 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

14 ore ago