Rezultate si concepte creative puternice
Reading Time: 2 minute<p> Pana acum cativa ani, clientii cereau studii de caz cu rezultate si eficienta dovedita, ca sa se convinga ca pot muta bani din publicitatea clasica in online. Vlad Popovici, Managing Director, Kubis Interactive, considera ca lucrul acesta s-a intamplat deja. Pasul urmator e ca rezultatele sa fie sustinute de concepte creative puternice.</p> <p> </p> <p> <strong>De ce credeti ca este importanta o competitie care sa premieze creativitatea in comunicare?</strong></p> <p> Un festival care are criterii clare de evaluare, transparenta maxima, un juriu profesionist si o traditie pe plan local creste nivelul de calitate a proiectelor, premiaza creativitatea si mai ales pune reflectoarele si descopera tinerele talente.</p> <p> </p> <p> Creativitatea are un spectru larg, dar aplicata strict in online se reduce la insighturi puternice despre consumatori transpuse intr-un concept sau idee care rezoneaza cu userii, si deci genereaza viralitatea. Daca mai adaugam si un mecanism destept de generare a rezultatelor, atunci avem un o lucrare castigatoare. </p> <p> </p> <p> <strong>Cat de importanta este creativitatea in online si cat de mult credeti ca s-a dezvoltat acesta categorie in ultimii ani?</strong></p> <p> Pana acum cativa ani, clientii cereau studii de caz relevante cu rezultate si eficienta dovedita, ca sa se convinga ca pot muta bani din publicitatea clasica in online. Acest lucru s-a intamplat, si acum asistam la o crestere puternica pe zona de digital (si nu ma refer doar la online, ci si la mobile si tehnologie in general).</p> <p> </p> <p> Acum, e vremea ca rezultatele acestea sa fie sustinute si de concepte creative si insighturi puternice. Este foarte important intrucat succesul unei campanii tine foarte mult de conceptul si ideea din spate. Avem cateva campanii care au dovedit asta si au castigat premii internationale in 2013.</p> <p> </p> <p> <strong>Ce sperati sa se intample in urmatorii ani in acesta categorie?</strong></p> <p> Ma astept ca nivelul de creativitate sa creasca pe plan local, dar sa fie in combinatie cu mecanisme care genereaza rezultate pentru brandul respectiv, nu doar de dragul obtinerii unui premiu. Mediul online e poate cel mai permisiv si “interactiv” mod de a transmite un mesaj consumatorilor si de a-i provoca sa raspunda si sa interactioneze cu brandul. Iar clientii vor investi bugete mai mari doar daca sunt generate rezultate pe masura.</p> <p> </p> <p> <strong>Vlad Popovici jurizeaza in categoria Online din cadrul <a href=”http://www.adcromania.ro”>ADC*RO Awards 2013</a>. </strong></p> <p> </p> <p> <strong>Gala de premiere va avea loc pe 2 decembrie, la ArCuB.</strong></p> <p> </p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz