Companii

REWE Romania: magazine mai multe si produse fresh

27 mai 2013 2 min

REWE Romania: magazine mai multe si produse fresh

Reading Time: 2 minute

<p>  </p> <p> Compania REWE Romania realizeaza, in 2013, cea mai ampla investitie in dezvoltare din ultimii ani, respectiv 58 milioane euro. Prezenta de peste zece ani pe piata romaneasca, prin retelele de magazine Penny Market si XXL Mega Discount, Rewe mizeaza pe o extindere agresiva, alocand si pentru anul viitor investitii de circa 50 milioane euro.</p> <p>  </p> <p> Jumatate din suma propusa spre investitii este destinata achizitiei de terenuri. Compania detine in proprietate 70% din reteaua de magazine, 30% fiind inchiriate. Un magazin nou inseamna investitii de circa doua milioane euro (teren, constructie si amenajare).</p> <p> Magazinele au un nou concept, ce garanteaza avantaje precum calitatea si prospetimea produselor, eficienta la cumparaturi si cele mai competitive preturi. In 2012, reteaua Penny Market a inregistrat o cifra de afaceri de aproape doua miliarde de lei, ceea ce a adus companiei o crestere de 10.53% fata de anul precedent. In prezent, reteaua REWE este alcatuita din 137 de magazine Penny Market si 7 magazine XXL Mega Discount. Obiectivele REWE Romania pentru 2013-2014 prevad deschiderea a 20 de noi unitati Penny Market in fiecare an, cumuland o investitie in dezvoltare de peste 100 de milioane de euro in cei doi ani. Suma va fi alocata in primul rand noilor magazine inaugurate, dar un procent important va fi destinat imbunatatirii retelei actuale. Astfel, in 2013 numarul magazinelor va ajunge la 154, iar in 2014 la 174.</p> <p>  </p> <p> <strong>Magazinele Penny Market si XXL Mega Discount, in proces de modernizare</strong></p> <p> Prin cele doua retele de magazine, REWE Romania ofera solutii optime pentru orice tip de cumparaturi: prospetime si eficienta in magazinele Penny Market, alaturi de oferta completa, pentru intreaga familie, a magazinelor XXL Mega Discount.</p> <p> La inceputul acestui an, Penny Market a fost repozitionat, desavarsind astfel un proces amplu de modernizare, initiat in 2012. Alaturi de beneficiul preturilor mici, reteaua Penny Market ofera un sortiment echilibrat intre produsele autohtone, de la producatorii locali, si produse internationale la preturi foarte avantajoase. Alimentele produse in Romania reprezinta acum peste 60% din gama de produse alimentare comercializate de Penny Market.</p> <p> Printre imbunatatirile aduse magazinelor se numara deschiderea unui raion de brutarie cu produse proaspete, prezent in peste 70% din magazinele din retea. Obiectivele pentru 2013 prevad dotarea integrala a retelei Penny Market cu brutarie proprie si deschiderea unei macelarii in cel putin 20 de unitati. </p> <p> Relansata la inceputul lui 2013 sub un nou nume, reteaua XXL Mega Discount a parcurs, de asemenea, un amplu proces de reamenajare si modernizare, menit sa ofere clientilor o experienta mai placuta la cumparaturi, servicii de calitate, cele mai avantajoase preturi si un personal bine pregatit. Magazinele ofera patru importante garantii, care promit o experienta ireprosabila la cumparaturi: garantia prospetimii, a calitatii, a rapiditatii la casa de marcat si garantia celui mai mic pret.</p> <p>  </p> <p> <strong>Despre REWE Romania</strong></p> <p> Compania REWE Romania face parte din concernul german REWE Group, unul dintre liderii europeni in comertul alimentar. La ora actuala grupul REWE este reprezentat in 13 tari europene, cu o cifra de afaceri inregistrata in  anul 2012 de 49,7 miliarde EURO si peste de 300.000 de angajati, in 15.538 de magazine.</p> <p> In Romania, grupul este prezent prin lanturile de magazine Billa, XXL Mega Discount si Penny Market.</p> <p>  </p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: