Revolut își face magazin
Reading Time: < 1 minutRevolut anunță o nouă funcție – Magazine – prin care oferă cashback clienților existenți într-o rețea de parteneri din care fac parte, între alții, Answear, Cărturești, Charlotte Tilbury, Decathlon, Douglas, Epantofi, Evomag, Hervis, Lensa, Litera, Logitech, Miniprix, Otter, MyProtein, Notino, Noriel și Yves Rocher.
Revolut Magazine recompensează clienții cu cashback instant de până la 3% pentru fiecare achiziție realizată cu cardul sau aplicația Revolut. Cashback-ul se aplică automat după checkout, așa încât clienții să poată economisi bani chiar și în timp ce continuă să achiziționeze produsele dorite. Spre deosebire de alte soluții care alocă și după 90 de zile cashback-ul, în cazul Revolut Magazine acesta este vărsat imediat în contul clientului (sau în prima zi lucrătoare) și se aplică pentru orice tip de produs sau serviciu de la comercianții incluși în listă. De asemenea, cashback-ul poate fi cumulat cu alte tipuri de beneficii (vouchere, discount-uri, coduri cu reduceri), precizează reprezentanții Revolut.
“Suntem încântați să adăugăm în aplicație această nouă secțiune, Magazine, care le oferă clienților șansa de a obține mai mult de la brandurile preferate. Ceea ce diferențiază oferta noastră de altele similare de pe piață este cashback-ul instant. Confruntați cu o creștere a costului vieții, clienții au nevoie de produse inovatoare care să-i ajute să își gestioneze mai bine banii, fără a-și sacrifica aspirațiile sau a-și ignora nevoile cotidiene. Magazine ajută clienții să obțină mai mult de la fiecare leu cheltuit, prin acordarea de cashback.”, declară Christopher Guttridge, General Manager pentru gama de produse Lifestyle Revolut.
În prezent, peste 27 milioane de clienți din lume, din care mai mult de 2,6 milioane din România, folosesc serviciile Revolut pentru a realiza peste 330 de milioane de tranzacții pe lună.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz