Biz a lansat astăzi anuarul directorilor de marketing, “150 Marketing” în varianta electronică. Aflat la cea de-a treia ediţie, anuarul îi reuneşte pe cei mai importanţi directori de marketing din România.
Într-o piaţă în care peste 40% dintre directorii de marketing s-au schimbat în ultimii doi ani, anuarul reprezintă o punte de comunicare business-to-business.
Folosit de oamenii din industrie, anuarul a demonstrat încă de la prima ediţie că este un instrument extrem de util pentru companii, dar şi pentru agenţiile de comunicare şi pentru jurnalişti.
Cei interesaţi pot descoperi profilele specialiştilor din domeniu, selectaţi pe baza clasamentului celor mai mari investiţii în publicitate, precum şi în baza dinamicii campaniilor de marketing derulate în ultimul an.
Despre Anuarului Directorilor de Marketing din România
Este un proiect editorial iniţiat în 2014 şi reuneşte peste 150 dintre cei mai importanţi directori de marketing din România, cei care decid strategiile de comunicare ale brandurilor prezente pe piaţa românească, administrează bugete şi coordonează campanii de marketing.
Anuarul Marketing 150+ se poate comanda pe site şi puteţi afla mai multe detalii la adresa de email lelia.petrescu@revistabiz.ro.
După o investiție de 2,5 milioane de euro, Ecletico Villa, un boutique hotel de patru stele, se lansează în centrul…
Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…
Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…
Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…
Consumatorii români caută din ce în ce mai mult o experiență de cumpărături online mai bogată, personalizată și inovatoare atunci…
Internetics, festival de tradiție organizat de The Institute încă din 2001, a devenit o scenă de referință pentru performanțele și…